Makijaż w stylu pin up

Pin up to styl, który łączy w sobie odrobinę słodyczy i pieprzu. Teraz ma swój wielki come back. Nurt ten obecny jest w makijażu, fryzurze i ubiorze. Początki swoje ma w Stanach Zjednoczonych w latach 40 i 50 XX w. Nazwa pin up wzięła się od "przypinać, powiesić". Związana jest z wieszanymi przez mężczyzn plakatami kobiet. Wizerunek ich był wyrazisty. Fryzura na ogół z grzywką zaczesaną do góry, w połączeniu z szeroką opaską. Makijaż natomiast łączył w sobie kilka znaczących elementów:
  • jasną, porcelanową cerę;
  • policzki muśnięte różem;
  • czerwone, namiętne usta;
  • oczy podkreśłone eyelinerem;
  • gęste, pociągnięte rzęsy maskarą lub sztuczne rzęsy.
Od dłuższego czasu jestem zainspirowana, tym rodzajem makijażu. Dziś dopiero zdecydowałam się na jego wykonanie. Zdaję sobie oczywiście sprawę, że wiele mu brakuje jeszcze do doskonałości. Mam jednak nadzieję, że moje pierwsze próby zostana docenione. 
Same zobaczcie i oceńcie.








Wykonując makijaż jako bazy użyłam kremu BB - Garnier Skin Naturals w odcieniu light. Zdecydowanie ułatwia aplikację podkładu. W tym przypadku jest to Dermablend 25 Nude - Vichy, który doskonale koryguje i zapewnia 16 H trwałość. Na policzkach róż z jedwabiem i witamina E nr 11, który zapewnia odpowiednie nawilżenie i aplikuje się idealnie, nie pozostawiając smug. 
Oczy: eyeliner - lovely, Maskara - Rimmel Scandaleyes
Usta: Pomadka do ust - Catrice Ultimate Shine 130 Ketch-me-up.

-->

Komentarze

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje