Szara spódnica maxi

Spódnice w wersji maxi, to niewatpliwie element damskiej garderoby, który co roku pojawia się w sieciówkach. Jednak do tej pory byłam przekonana, że ten typ spódnic nie pasuje do każdej sylwetki. Najważniejsze jest by dobrać odpowiedni fason do figury i stylu. Spódnice w wersji maxi nie są lubiane przez wszystkie kobiety. Nie zdają sobie one bowiem sprawy, że mogą one mieć zbawienny wpływ zwłaszcza w przypadku kobiet kobiet mających kompleksy na punkcie własnych nóg. 
Decydując się na taki oto zakup należy wziąć również pod uwagę, że w stylizacji dominuje spódnica, toteż ważne jest by wybrać kolor stonowany i taki, który przypadnie nam do gustu i będzie ładnie komponował się z innymi ubraniami.
Długie spódnice idealnie nadają się do stworzenia zestawów o mocnym efekcie. Wystarczy odpowiedni dobór spódnicy oraz połączenie jej z elegancką górą by stworzyć nietypowy i elegancki zestaw.

/East News/ Zeppelin
Spódnice maxi jak już wspomniałam od lat cieszą się dużą popularnością. Bez wątpienia lubiane są ze względu na ich kobiecy charakter oraz wygodę noszenia. Idealnie sprawdzają się w różnorodnych stylizacjach. Największą popularnośc zyskują te uszyte z lekkich, zwiewnych tkanin oraz dresowe w najróżniejszych kolorach oraz zarówno rozszerzone jak i dopasowane do sylwetki. 
Noszone są w połączeniu z eleanckimi dodatkami jak i w zestawach na luzie. 
Sama również uległam modzie i kupiłam spódnicę tego typu, podczas ostatnich zakupów. Mój wybór padł na długą, szarą spódnicę marki Top Secret. Spojrzcie jak się prezentuje:




Powyższe zdjęcia pochodzą ze strony: www.topsecret.pl

Wybierając, ją oczami wyobraźni widziałam już siebie w niej, kiedy z nieba leje się żar. Nie miałam jeszcze okazji jej, niestety włożyć ponieważ pogoda spłatała mi figla i zmieniła się radykalnie z dnia na dzień. Mam nadzieję, że niebawem jednak zaświeci ciepłe słoneczko, dając mi możliwość wykorzystania jej w swojej stylizacji. 
W przyszłości napewno na blogu pojawi się, jako główny element zestawu. Zapraszam wkrótce.
Póki, co kilka inspiracji ze spódnicą maxi w roli głównej.


Spódnica maxi, 1.Stradivarius 99,90zł, 2.River Island ok.200żł, 3.River Island ok.190zł, 4.River Island ok.170zł, 5.Reserved 79,99zł, 6.Reserved 49,99zł, 7.Pull&Bear 139,90zł

Spódnice maxi, 1,Pull&Bear 89,90zł, 2.Pull&Bear 139,90zł, 3.New Look ok.200zł, 4.New Look ok.125zł, 5.New Look ok.100zł, 6.New Look ok.100zł, 7.New Look ok.85zł
-->

Komentarze

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje