Testujemy!

Jakiś czas temu na moim blogu pojawił się wpis na temat marki kosmetyków Skincode. http://magdaj84.blogspot.com/2013/06/skincode-switzerland.html. Dla tych co, nie czytali zamieszczam link bespośrednio do wspomnianego wpisu. Dzisiaj jednak, zgodnie z zapowiedzią chcę podzielić się z Wami tym, w jaki sposób doszło do tego, że kosmetyki wspomniane stały się tematem postu. 
Jak zapewne wiele z Was, biorę często udział w wielu projektach i konkursach. Raz dopisuje szczęście, kolejnym razem nie. Jakiś czas temu trafiłam na stronę: http://samplecity.pl/,która dostarcza pełnowartościowych produktów lub ich próbek, testerom wyłonionym drogą selekcji. Do tej pory szczęście mi nie dopisywało. Tym razem jak się okazało było inaczej. Zostałam wybrana do testowania właśnie kremu z tej serii. 
Z niecierpliwością oczekiwałam dnia kiedy wreszcie paczuszka do mnie dotrze. I o to dziś nadszedł ów dzień. Jako, że widziałam jak się prezentują przygotowane do wysyłki paczki - oczekiwałam "smerfnej" koperty.

Zapewne, niektóre z Was zastanawiają się co skrywa ukazana przeze mnie koperta. Wobec tego nie zamierzam dłużej trzymać Was w niepewności. Otóż wewnątrz znajdują się ulotki dotyczące samej strony sample city oraz preparatów z serii skincode. Pojawiają się onformacje o samej firmie, zasięgu jej działalności oraz dostępnych kosmetyków pochodzących z 3 linii:
Skincode Essentials
Skincode Essentials Age Lab
Skincode Exclusive



Jak się okazało gama kosmetyków, jest niezwykle bogata co pozwoliły mi stwierdzić dołączone foldery, wobec czego jestm przekonana, że każda kobieta znajdzie wśród nich coś odpowiedniego dla siebie.




Nie mogło jednak zabraknąć gwoździa programu jakim jest testowany produkt. W bąbelkowej torebce spoczywał rozjaśniający krem pod oczy ( Lightening Eye Contour Cream) .

Jak zapewnia producent jest to: " Krem o lekkiej konsystencji, który skutecznie rozjaśnia cienie pod oczami. Dzięki kofeinie i ekstraktowi z arniki, mikrokrązenie skórne zostaje pobudzone, a obrzeki zniwelowane."
Do każdego rodzaju skóry 
Przebadany okulistycznnie.


Już wkrótce o tym jak działa...

-->

Komentarze

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje