Inspiracje - pomysł na zagospodarowanie balkonu

Zagospodarowywanie balkonu jest tematem jak najbardziej na czasie. Za oknem piękna letnia pogoda. Nie wszyscy jednak mają ten luksus, jakim jest posiadanie własnego zielonego zakątka w postaci rozległego ogrodu wokół domu. Toteż właśnie dla nich będzie ten post. Wystarczy bowiem niewielka przestrzeń na balkonie, by zorganizować sobie miejsce do miłego spędzenia czasu. Mniej wybrednych zadowoli krzesło oraz stolik, przy którym w promieniach wschodzącego słońca, rozkoszujac się zapachem lata, będą mogli pić ulubioną kawę lub pochylać się nad stronicami ulubionej książki. Nie brakuje również propozycji dla bardziej wymagających, którzy mogą stworzyć na swoim balkonie choćby miejsce pracy. W sieci nie brak interesujących aranżacji. Nie jest jednak konieczne odwzorowywanie w 100% tego co podpowiadają kreatorzy. Każdy może czerpać ze źródeł inspiracji, wybierając to co przypadnie mu do gustu i zdoła zmieścić się na przestrzeni, którą dysponuje. Przeglądając zdjęcia pięknie zaaranżowanych balkonów, znalazłam całe mnóstwo, takich które mnie urzekły. Nie sposób jednak zaprezentować tutaj wszystkie, wobec tego zmuszona byłam wybrać tylko znikomą część.
Posiłkując się fotografiami postaram się przekazać Wam bez czego ja nie wyobrażam sobie balkonu.
Koniecznie muszą na nim zagościć rośliny, dzięki którym nabierze charakteru. Stanie się barwny i niezwykle piękny, pozwalając poczuć nam się jak w ogrodzie. 
Kolejny, niby drobiazg, który jednak ma znaczenie to ulokowane na nim meble. Mnie urzeka wprost wiklina a tym samym wszystko co jest z niej wykonane. Mowa tu więc o chociażby fotelach, stolikach i wszelakich bibelotach służacych nadaniu balkonowi charakteru.
Skoro już pojawił się temat mebli, to jako,że uwielbiam wszelakie poduszki i poduszeczki ich również nie może zabraknąć. Przez co wystrój nabiera ciepła i widać rękę kobiety. Charakterem niektóre inspiracje nawiązują do tak lubianego przeze mnie angielskiego stylu. 
Skojarzenieto przywołują głównie licznie spoczywajace poduszki i nie mniej liczne bibeloty.
Ostatnia fotografia zapewne Was zaskoczy za sprawą jej niezwykłej prostoty. Pojawi się wobec tego pytanie co tak niezwykłego jest w owej inspiracji że znalazła się wśród tych wyżej wymienionych.
Otóż, przyciąga wzrok biała, miękka sofa - w towarzystwie zieleni roślin oraz girlandy świateł, dzięki czemu balkon nabiera romantycznego i niezwykłego charakteru mimo jego prostoty.
Mam nadzieję, że choć po części podzielacie moje wybory i jeśli staniecie przed dylematem aranżacji balkonu zainspirujecie się choćby ich namiastką...

Komentarze

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje