Wreszcie dotarła upragniona paczuszka od Sample City

Od zeszłego tygodnia wyczekiwałam niecierpliwie pojawienia się listonosza z niebieską kopertą od Sample City. Jak wspomniałam udało mi się zakwalifikować do testowania preparatu GUAM. I wreszcie się doczekałam. Zawartość mnie mile zaskoczyła, bo spodziewałam się nieco innej. 


Pewnie zastanawiacie się,  co wobec tego skrywała niebieska koperta. Otóż znalazłam tam voucher uprawniający do zniżki 10 % na zakup kosmetyku wspomnianej marki, trochę ulotek o dotychczasowych akcjach na stronie Sample City, informację o samym Sample City oraz to co ucieszyło mnie najbardziej - 2 saszetki koncentratu wyszczuplającego i antycellulitowego do ciała.



Wbrew moim oczekiwaniom saszetki owe są całkiem pokaźnych rozmiarów - każda to 100 g - 75 ml.
Początkowo zastanawiałam się w jaki sposób koncentrat ten stosować, jednak naklejka na odwrocie jednego z opakowań w zupełności wszystko wyjaśnia:
" GUAM FANGHI D'ALGA KONCENTRAT WYSZCZUPLAJĄCY I ANTYCELLULITOWY DO CIAŁA
Błotny koncentrat zawierający ekstrakty roślinne oraz w 100 % naturalne składniki pochodzenia morskiego ( algi, glinki, sole mineralne). Preparat przeznaczony do skutecznej i systematycznej walki z cellulitem i tkanką tłuszczową. Efekty widoczne są  już po pierwszej aplikacji. Działa dobroczynnie na skórę - ujędrnia ją, nawilża, wygładza, dostarcza niezbędnych składników odżywczych. Stanowi doskonałe uzupełnienie kuracji odchudzających.
Sposób użycia: Na umytą ( pod prysznicem) i sucha skórę nałożyć cienką warstwę koncentratu i delikatnie wmasować w wybrane partie ciała. Owinąć folią. Po 45 minutach usunąć folię z zmyć ciało nie używając mydła. Podczas zabiegu możliwe jest odczuwanie pieczenia. W trakcie serii zabiegów GUAM stosować zele pod prysznic z tej samej linii kosmetyków".
Teraz nie pozostaje mi nic innego jak wypróbować i podzielić się spostrzeżeniami...

Komentarze

  1. Ja jestem ambasadorką na stronce www.rekomenduj.to podobna idea- dostajemy produkt, testujemy i oceniamy. Obecnie trwa rekrutacja do nowej kampanii.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje