KOSMETYKI - piątek, 23 sierpnia 2013

Dermika - maseczka oczyszczająca

Do tej pory nie przywiązywałam zbyt wielkiej wagi do stosowania maseczek do twarzy. Zwykle ograniczałam się do demakijażu, oczyszczenia i nawilżania tych partii, które mogły po zabiegu być nieco przesuszone. Ostatnio jednak postanowiłam nieco zmienić swoje zwyczaje i pozwolić sobie na odrobinę przyjemności w domowych pieleszach. O pierwszym moim kontakcie z maseczkami pisałam w jednym z poprzednich postów - wpis wówczas dotyczył kosmetyku peel off ( http://magdaj84.blogspot.com/2013/08/maseczka-typu-peel-off.html). 
Dzisiaj również sięgnęłam po kolejną maseczkę, tym razem marki Dermika. Było to moje pierwsze spotkanie z nią. Kupując ją sugerowałam się tym, by była dostosowana do mojego typu cery. Zależało mi również by spełniała funkcję oczyszczającą co jest niezwykle ważne w pielęgnacji cery mieszanej. Preparat któremu chcę poświęcić dzisiejszy post zakupiłam w drogerii Natura. Wyszukanie maseczki w gąszczu bardzo bogatej oferty sklepu, gromadziło niemalże z cudem. Znajduje się ona w zielonej saszetce o pojemności 10 ml/0,3 fl.oz., ze złotym logo marki oraz białymi napisami dotyczącymi jej właściwości. Maseczka nosi nazwę Perfekcja - maseczka oczyszczająca. Informacja na opakowaniu mówi, że: " rewelacyjnie oczyszczajaca maseczka z zieloną glinką do cery tłustej i mieszanej. Usuwa nadmiar sebum, wygładza skórę zmniejsza pory i poprawia koloryt cery".

Producent na odwocie saszetki informuje, że : " maseczka głęboko oczyszczająca z aktywną glinką zieloną, zmniejsza problemy cery tłustej i mieszanej. Działa lekko peelingująco, usuwa nadmiar sebum i martwe komórki z powierzchni naskórka. Wygładza cerę, zmniejszając pory, poprawia i wyrównuje koloryt. Łagodzi objawy podrażnień, poprawia napięcie skóry, nawilża, ujędrnia i nadaje zdrowy młodzieńczy wygląd.
Sposób użycia:
Maseczkę należy nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu, Mniej więcej po 10 minutach zmoczyć palce i kolistymi ruchami wykonać delikatny masaż twarzy. Następnie zmyć pozostałość wodą.

INGREDIENTS: AQUA, KAOLIN, ILLITE, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, DICAPRYLATE/DICAPRATE, CETYL ALCOHOL, PROPYLENE GLYCOL, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, GLYCEROL STEARATE, PENTAERYTHRITYLDISTEARATE, POLYSORBATE 20, CETEARETH-6, CETEARETH-25, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CITRUS GRANDIS PEEL OIL, XANTHAN GUM, PHENOXYETHANOL, STEARYL ALCOHOL, PROPYLPARABEN, DISODIUM EDTA, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, DIAZOLIDINYL UREA, CITRIC ACID, CITRAK,LIMONENE.

Maseczka ma kremową konsystencję. Ze względu na zawartość zielonej glinki jej kolor ma właśnie taką oto barwę. Zapach nie jest jakiś szczególny- ale dość przyjemny. Choć też nie wyczuwa się dominującej nuty glinki w moim odczuciu mógłby być nieco łagodniejszy. Nauczona doświadczeniem lubię kosmetyki dostępne w saszetkach zużywać przy pierwszej aplikacji, by pozostałe resztki nie roznosiły się po wszystkim dookoła. Choć 10 ml maski wydawać by się mogło wprost idealne na jeden raz to jestem zdania, że taka ilość jest zbyt duża. Mimo dokładnego pokrycia twarzy preparatem, ciągle duża ilość zostawała w opakowaniu a ja miałam dylemat co z nim zrobić. Po upływie zalecanego czasu, miałam niewielki problem z usunięciem maski, ze względu na grubą warstwę nałożonego kosmetyku. Po oczyszczeniu skóry, efekt początkowy był jak najbardziej satysfakcjonujący. Skóra stała się świeża i oczyszczona. Choć po upływie kliku minut zauważyłam, że stała się nieco ściągnięta i przesuszona. 
W moim odczuciu, jedne kosmetyki zachwycają, inne są wręcz neutralne - kolejne natomiast zupełnie nie spełniają moich oczekiwań. W tym przypadku kosmetyk ów miewa zarówno mocne jak i słabe strony. Jako, że plusy niestety niwelują minusy to w moim ogólnym podsumowaniu jest to specyfik zasługujący na miano neutralnego. 
Ciekawa jestem, czy Wy miałyście już okazję stosować ową maskę? a jeśli tak to jakie macie odczucia?
Chętnie poznam Wasze opinie.

  1. moja siostra miała 1 z maseczek dermiki i sobie zachwalała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja generalnie też zastrzeżeń większych nie mam ale nie powala

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używałam juz kilku maseczek z Dermiki i wszystkie mi odpowiadały.
    Ta również jest bardzo dobra.
    Tak jak powiedziałaś maseczka ma przyjemny zapach.
    10 ml to dużo i ja używam to na 2-3 razy - wydajniej a efekt i tak bardzo dobry.
    Maseczka fajnie się rozprowadza, no i efekty sa niesamowite.
    Moja skora po zastosowaniu maseczki jest gładka, nawilżona i świeża.
    Skora po prostu wygląda lepiej. Jak dla mnie jest to kosmetyk wart kolejnego zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do efektów to jak najbardziej podzielam Twoją opinię

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie maseczki Dermiki z tego prostego powodu, ze są szybkie i skuteczne, a ja zawsze mam za malo czasu na wszystko. Ta maseczka z zieloną glinką jest moją ulubiona maseczką. Daje jej duży pozytyw za to, że: naprawdę po zastosowaniu skóra wydaje się być głęboko oczyszczona, -bardzo wygładza twarz, -reguluje poziom tłustości na cerze, -absolutnie nie podrażnia, - uelastycznia skórę..... i co ważne tego wszystkiego dokonuje dosłownie w 15 minut!! Maseczka jest wydajna i nie meczy zapachem, pielęgnacją nia to przyjemny zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez używam tej maseczki od kilku tygodni i jestem bardzo zadowolona!
    Potwierdzam, ze oczyszczona nia skóra jest świetną bazą pod makijaż, który potem nie spływa, skora nie przetłuszcza sie. Jest idealny
    Co do aplikacji to jest bardzo łatwa i przyjemna- można stosować kilka razy i nie wysycha. Glinka dobrze sie rozprowadza a zapach jest dość przyjemny.
    To nie jest moja pierwsza maseczka Dermiki ale jestem nią bardzo pozytywnie zaskoczona i na pewno kupie więcej #POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za tak wyczerpujące komentarze co do maseczki dermiki

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię dermikowe maseczki :) Perfekcji używam dość rzadko, ale oszalałam na punkcie ENERGII :) Jest to maseczka super stawiająca na nogi zmęczona cerę :)
    Ach te maseczki, nałóg wielu kobiet :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam maseczki Dermiki a to jedna z moich ulubionych ! Maseczka daje rewelacyjne efekty!
    Po pierwsze ma przyjemny zapach i bardzo fajna konsystencje- dobrze sie rozprowadza, nie podrażnia, nie uczula.
    Po użyciu maseczki skora jest niesamowicie oczyszczona. Ja mam problematyczna skore ale maseczka radzi sobie z nia doskonale- na buzi pojawia się mniej niespodzianek. Skora wygląda świeżo, jest wygładzona i napięta.
    Taka saszetka starcza nawet na 3 aplikacje wiec bardzo się zakup opłaca ! Polecam produkt wart zakupu !

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że kosmetyki Dermika są bardzo dobre, a nawet luksusowe. Maseczki kupuje różne i testuje na sobie kolejno, nakładam je z reguły na noc i nie zmywam po 10-15 minutach. Przekonana jestem, ze wtedy działają lepiej, tak samo jak lepiej działa schłodzony kosmetyk. Lubię wszystkie ale ta Perfekcyjnie oczyszczająca jest fenomenalna. Działa dokładnie jak pisze producent, wygładza, oczyszcza, złuszcza martwy naskórek i nadmiar sebum. Skora stała sie oczyszczona super, zyskała świeży wygląd i poprawiła się jej jędrność. Maseczka dla mojej skóry bardzo fajna i mogę ją polecić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz wszystkim dziękuję za tak obszerne opinie na temat maseczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bardzo lubię tę maseczkę, Naprawdę bardzo dobrze oczyszcza, cera jest zdecydowanie mniej tłusta i świeża. Ale to nie jest jedyna maseczka Dermiki, którą jestem zachwycona. Wybór maseczek tej firmy jest tak duży, że każda cera znajdzie dla siebie coś co będzie jej odpowiadało. Dla mnie maseczki Dermiki nie maja sobie równych. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dermika ma bardzo fajne kosmetyki a maseczki w saszetkach kupuję bardzo często, ponieważ mam je blisko domu w mojej ulubionej drogerii, po drugie i najważniejsze działają cuda w ciągu pol godziny. Zależy jaka jest kondycja mojej skóry i co chce osiągnąć wówczas wybieram maseczkę najodpowiedniejsza na daną chwile. Dodać muszę tu że o ile mam czas to staram sie nie zmywać żadnych maseczek tylko pozostawić gruba wartswe do wchłonięcia, najlepiej na noc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że recenzja maseczki wywołała u Was lawinę komentarzy. Wszystkim Wam dziękuję za Wasze opinie i zachęcam do komentowania nie tylko tego postu ale również i innych, które pojawiają się na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też często stosuję saszetkowe maseczki Dermiki. Używała może któraś z was Energii? To moja ulubienica!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zelowa maseczka pod oczy i na powieki Dermiki jest to moja ukochana maseczka. Fantastycznie usuwa oznaki zmęczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, ale skoro polecasz to chętnie wypróbuję.

      Usuń
  17. Widzę, że post dotyczący maseczki przypadł Wam do gustu i spotkał się z dużym zainteresowaniem z Waszej strony. Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsza oczyszczająca maseczka spośród tych jakich dotychczas używałam. Mnie starcza na 4 aplikacje. Nakładam ją na ok.20 min po czym zwilżam i masuję nią twarz ok 10-15 min. Efekt jest fantastyczny:
    +świetnie oczyszcz- pozostawia wrażenie idealnie czystej cery
    +zwęża pory
    +pozostawia matową cerę na dłuższy czas
    +poprawia koloryt
    +zmniejsza niedoskonałości (krostki wydają się mniejsze, a przebarwienia jaśniejsze)
    +delikatnie złuszcza martwy naskórek (oczywiście jeśli wykona się masaż)
    +pozostawia cerę gładką i miłą w dotyku

    Jak dla mnie perfekcyjna W 100% godna polecenia

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie maseczki Dermiki i kupuje zamiennie rożne na rożne okazje. Kolor maseczki jest zielonkawy (typowy dla masek zawierających zieloną glinkę) oraz ma bardzo przyjemny zapach. Muszę przyznać że ładnie wygładza cerę, matuje ją, zmniejsza pory oraz wyrównuje koloryt skóry. Efekt "lekko peelingujący" jest zauważalny dopiero po kilku razach. Po zmyciu maski skóra była dobrze nawilżona a nie podrażniona, no i do tego lekko ujędrniona
    Ale moje drogie... ta chwila, nawet mała chwilunia spędzona na dopieszczaniu swojej skóry może zaowocować niezłą poprawą nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też bardzo lubię maseczki Dermiki. Moja ulubiona to Fresh&Go pod oczy i na powieki. bardzo przyjemna, żelowa konsystencja i bardzo skuteczne działanie. Na zmęczone oczy po nie przespanej nocy świetne lekarstwo :). Usuwa obrzęki i zmniejsza worki i cienie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez jestem fanka maseczek tej firmy a ta to moja ulubiona! Mam tłusta problematyczna cerę, która wielu kosmetyków nie toleruje, maseczkę Dermiki jednak pokochała
    Maseczka jest wydajna, starcza na 2-3 użycia, dobrze się rozprowadza no i super działa!
    Maseczka rewelacyjnie oczyszcza buzie, sprawia ze skora nie wydziela tyle sebum, wypryski szybko sie goja, ale skora nie jest wysuszona ! polecam super produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję wszystkim za tak obszerne i wyczerpujące komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja niestety nie toleruję w ogóle zielonej glinki, ale maseczki dermiki bardzo lubię, zwłaszcza maseczkę - peeling z drobinkami jojoba. Używałyście może? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To jedna z moich ulubionych maseczek Dermiki. Ma lekko zielonkawy, miętowy kolor, bardzo gęstą konsystencją, ale nakłada się bardzo dobrze. Starczyła mi na jedno użyciu, ponieważ lubię obficie nakładać maseczki - jakoś mam wtedy większe uczucie że działają. Podczas tych 10 min, ciągle odczuwałam lekkie podszczypywanie, takie minimalne, dobrze wiedzieć że produkt jakoś działa na skórę. Maseczka trochę zastyga na twarzy - w moim przypadku nie jakoś bardzo, zapewne przez jej obfite nałożenie. Jednak jakoś tak potrafi przylgnąć do skóry, że zmywanie jest jej dość ciężkie - trzeba się trochę namachać. Maseczka ma łagodne działanie - oczyszcza skórę, jednocześnie w ogóle nie podrażnia, brak zaczerwienień czy jakichkolwiek innych podrażnień. Działania: skóra wydaje się być pozbawiona jakichkolwiek zanieczyszczeń, maseczka działa jakoś tak, że wypryski wydają się być nieco mniejsze. Cera jest matowa przez dłuższy czas, ma się wrażenie czystej skóry

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też lubie tę maseczkę oczyszczającą, używam jej dość często.. tylko ja nakładam ją na noc i co tu dużo mówić nie zmywam tylko wyciera sie w poduszkę. Buzie oczyszcza i poprawia fakturę i koloryt ale zawsze brudzi poduszkę, cóż straty muszą być. Ale co tam poduszka, ważne że kosmetyk bardzo fajny, dobrze działa, super oczyszcza, jest wydajny bo saszetka jest na kilka razy. Maseczka trzymana nie do zmycia tylko do wytarcia czyli często dość długo wcale nie podrażnia i niema odczynów alergicznych.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna jest też żelowa maseczka pod oczy i na powieki Fresh&Go. Doskonale usuwa skutki zarwanej nocy i sprawia, że podpuchnięcia, sińce i woreczki są zdecydowanie mniejsze. Stosowałam już maseczki różnych Firm, bo generalnie można powiedzieć, że jestem "maseczkoholiczką," ale jakoś tak przy Dermice się zatrzymałam na dłużej i bardzo lubię taki cotygodniowy relaks z tymi maseczkami.
    Bardzo dobry sposób na błyskawiczna poprawę naszej urody.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta maseczka jest polecana przez wszystkie salony kosmetyczne do stosowania w domu. I jest warta swojej ceny. Ja stosuję ją od wielu miesięcy - doskonale regeneruje zestresowaną, wysuszoną klimatyzacją skórę. Może być stosowana dla każdej cery i karnacji, niezależnie od wieku. Wspaniale się wchłania, przez co jest wydajna, opakowanie wystarcza na 2-3 zastosowania. To moja zdecydowana faworytka obok maseczki bionawilżającej, równie doskonałej. To taka poranna bryza dla mojej zmęczonej cery. Polecam na jesienną depresję! Efekt murowany!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez o perfekcji słyszałam w salonie. Stosuję ją regularnie i mam o niej bardzo dobre zdanie. perfekcyjnie oczyszcza skóre i nadaje jej świeży, rozjaśniony i promienny wygląd. ta maseczka to moj numer jeden, mimo, że maseczki Dermiki lubie wszystkie.

      Usuń
  28. Gdybym miała polecić Wam moja ulubioną maseczkę tej Firmy miałabym spory problem :). Przetestowałam ich już bardzo, bardzo wiele i zawsze byłam super zadowolona. Kupuję je w jednorazowych saszetkach, więc wciąż nakładam sobie inne. Jedno jest pewne.Jeśli chodzi o maseczki tej firmy można je z całą pewnością polecać :). Co niniejszym czynię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest super. Zastępuje wizytę u kosmetyczki :) :) prawie :). Ale rzeczywiście bardzo dobrze oczyszcza, cera mniej się przetłuszcza i mniej świeci, a dodatkowo to bardzo przyjemna chwila relaksu :)
    Właściecielki cery tłustej, powinny ją sobie kupić obowiązkowo :) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię maseczki Dermiki . Używam ich z dużą przyjemnością, wciąż różnych / to zasługa tego, że są w jednorazowych saszetkach /, więc to zamiłowanie nie rujnuje mojego budżetu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak ja też chorobliwie lubię je kupować. Oczarowanie i Perfekcja to moje ulubione :) Poprawiają skore idealnie i szybko, tym samym poprawiają nastrój, a nie niszczą kieszeni. Dermika w temacie maseczek nie ma sobie równych.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham maseczki Dermiki, to czarodziejskie eliksiry w saszetkach. Odmładzają, odżywiają, wygładzają zmarszczki, nadają młodego wyglądu i poprawiają strukturę skóry.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też lubię sobie zafundować błyskawiczną poprawę urody za niewielkie pieniądze. A taka saszetka z maseczka Dermiki, starcza mi na dwa nałożenia, a nie nakładam skąpo, więc zwykle mam takie domowe SPA z jednej saszetki dwa dni pod rząd. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)