10 jesiennych postanowień

Każda z Was zapewne, podobnie jak i ja ma bogatą listę ulubionych blogów, które motywują do działania i inspirują. Moja lista choć z dnia na dzień zwiększa swoje rozmiary to pozostaję wierna kilku internetowym pamiętnikom. Wśród nich znajuje się blog Pauli - http://za-wysoko.blogspot.com/.



Wprost uwielbiam zaglądać tam, by z zapartym tchem czekać aż moim oczom ukaże się kolejny niezwykle kreatywny post. Choć od czasu ukazania się posta, do którego chcę się odnieść minęło już kilka dni właśnie dziś postanowiłam wziąć przykład z Pauli. Jak wiecie i również nadmienia o tym autorka bloga postanowienia kojarzone są z tymi noworocznymi. Biorąc z niej przykład zdecydowałam sporządzić listę 10 jesiennych postanowień. Z doświadczenia wiem, że zwykle wszelkie próby wcielenia ich w zycie spalają na panewce. Jednak mam złudną nadzieję, że spisanie ich w jednym miejscu może zmobilizować mnie do pewnej konsekwencji. Zwłaszcza, że jesienna pora jest idealnym momentem do zrobienia porząków we własnym życiu i otoczeniu po lecie a tym samym stworzenia w/w listy. Jednocześnie dziękuję autorce bloga http://za-wysoko.blogspot.com za udostęnienie pięknego szablonu w jesiennym stylu.
A teraz zapraszam do zapoznania się z moimi 10 jesiennymi postanowieniami.

 Teraz nie pozostaje mi nic innego jak tylko próbować wcielać swoje postanowienia w życie, choć doskonale wiem że " nie od razu Rzym zbudowali". 
Zachęcam Was do tworzenia podobnych list i zapoznania się również z postem Pauli na ten temat: http://za-wysoko.blogspot.com/2013/09/o-moich-10-celach-na-jesien-grafika-dla.html

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje