Niezbędny zakup na jesienną pluchę

Wraz z pierwszymi dniami września powoli możemy zapomnieć o słonecznych promieniach, a powitać coraz częstsze opady deszczu i niższe temperatury. Nieodłącznym elementem garderoby każdej kobiety powinna stać się cieplutka i milutka bluza. Najlepsza w moim odczuciu byłaby ta z kapturem, która uchroni przed nieoczekiwanymi opadami deszczu i silnymi podmuchami wiatru. Jednak nie tylko takie sa dostępne w sprzedaży, a oferta jest niezwykle bogata. Choć garderoba ta kojarzona jest na ogół z mężczyznami i sportem dla mnie stanowi jak wspomniałam niezastąpioną część również i damskiej garderoby W sezonie jesiennym czeka całe mnóstwo ciekawych egzemplarzy w popularnych sieciówkach. Na ogół przypominają one te właśnie inspirowane klasyczną sportową wersją.  Do najbardziej popularnych barw dominujacych w sezonie niewatpliwie należą: szarości, grafit oraz czerń. Na tym jednak nie koniec bowiem koniecznym elementem każdej modnej bluzy jest umieszczony na niej nadruk w postaci bohaterów kreskówek, nazw uczelni, drużyn sportowych lub numerów. Dla osób, które jednak nie są zwolennikami powyższych barw, dostępne są również inne modne kolory. Chociażby biel, pudrowy róż czy błękit. 
Jakoże przykłady ciekawej garderoby tego typu można by mnożyć w nieskończoność pozwoliłam sobie wybrać te, które najbardziej przypadły mi do gustu.
A Wy macie jakieś typy jeśli chodzi o bluzy na jesienną pluchę?


Komentarze

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje