Nowe butki


Pogoda za oknem zwiastuje nadchodzącą jesień i coraz szybciej zbliżającą się zimę. Nic więc dziwnego, że moje  myśli krążyły wokół kupna nowych butów na sezon jesień - zima 2013/14. Przejrzałam całe mnóstwo propozycji ze sklepów internetowych. I z każdą chwilą byłam coraz bliższa podjęcia decyzji o kupnie butów przez Internet. Ostatecznie dzisiaj skierowałam swoje kroki, wprost do miejscowej galerii handlowej i sklepu CCC. A tam? Byłam w raju. Całe mnóstwo pięknych i modnych modeli. Znajdowały się tam motocyklowe botki, sztyblety, kowbojki, oficerki, długie kozaki, a także koturny, czy botki na szpilce. Wszystkie wykonane ze skóry ekologicznej i zamszu. Często ozdobione są sprzączkami, dżetami, ćwiekami a nawet haftami. Zdecydowana większość modeli zapianana jest na zamek, część wiązana lub po prostu wkładana.Cała ta różnorodność to jednak nie koniec. W sezonie bowiem można pozwolić sobie na wybór czegoś innego niż tradycyjne czarne obuwie. Dostępne są modele w znacznie odważniejszych kolorach: szarym, miodowym i karmelowym brązie, rudym, beżu, burgundzie czy czerwieni. Jak do tej pory słusznie zapewne zauważyłyście ciągle mówie o modnych butach w tym sezonie jednak jak dotąd nie zdradziłam, którymi to byłam tak zachwycona. Nie pozostaje mi wobec tego nic innego jak uchylić rąbka tajemnicy. Otóż, od dawna "chodziły" za mną te inspirowane wyglądem motocyklowych botków. I choć przejrzałam całe mnóstwo obuwia to aż do dziś na konkretny model nie byłam zdecydowana.



Powyższe modele pochodzą z kolekcji CCC jesień- zima 2013/14.

Dziś kiedy tylko przymierzyłam parę butów, które jako pierwsze wpadły mi w oko wiedziałam - że muszą być moje. Jak pomyślałam tak też zrobiłam. Zdecydowanie za kupnem właśnie owego modelu, który za moment zaprezentuję przemawiał kolor wprost idealnie komponujący się z odcieniem kurtki.






Podczas finalizacji transakcji przemiła pani zaproponowała mi kartę klubu CCC, dzięki której zyskuje się przywileje i korzyści podczas zakupów w salonie CCC. Karta owa uprawnia do korzystania ze specjalnych ofert promocyjnych i rabatów, na które liczyć mogą jedynie Klubowicze. Wśród nich warto nadmienić o pierwszeństwie w dostępie do informacji o najnowszych kolekcjach, superpromocjach i dodatkowych przecenach.


Każdy z Klubowiczów otrzymuje smsy lub maile o specjalnie przygotowanych ofertach promocyjnych, które nie są dostępne nigdzie więcej. 
Wszystkich zainteresowanych członkostwem w klubie zapraszam do zapoznania się ze szczegółami dostępnymi na stronie sklepu CCC - http://www.ccc.eu/pl/ccc-klub/about

I co myślicie o kupionym przeze mnie modelu? Skusiłybyście się na nie czy raczej na jakieś inne? Będę wdzięczna za wszelkie komentarze, pozwalające mi poznać Wasze zdanie na temat produktów sklepu CCC.




Komentarze

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje