Colgate Plax Complete Cere

Płyn do płukania Colgate Plax Complete Care to drugi produkt do higieny jamy ustnej, który mam okazję wypróbować w kolejnym etapie testu konsumenckiego. Butelka podobnie jak w przypadku poprzedniego recenzowanego przeze mnie Colgate Plax Complete Sensitive zdecydowanie mi odpowiada ze względu na jej pojemność. Produkt bowiem znajduje się w 500 ml opakowaniu, które wystarcza naprawdę na bardzo długo. Butelka zdecydowanie wyróżnia się na tle wielu dostępnych na rynku płynów. Dużą zasługą tego jest odpowiednio zaprojektowana etykietka. Dzięki lśniącym i błyszczącym kolorom , trudno odwrócić od niej oczy. Etykietka w moim mniemaniu zawiera wszystkie niezbędne informacje, które pozwalają potencjalnemu klientowi na zapoznanie się z produktem, składem, użytkowaniem i właściwościami. Butelka płynu Colgate Plax Complete Care ma identyczny kształt jak ta w przypadku Colgate Plax Complete Sensitive. Jedyny szczegół który je różni to barwa cieczy. Colgate Plax Complete Care zabarwiono na intensywny fiotetowy kolor, Sensitive natomiast na różowo.


Kształt butelki jest tak zaprojektowany, by swobodnie opakowanie mieściło się w dłoni. Funkcjonalna nakrętka pozwala na wygodne dozowanie płynu. Colgate Plax Complete Cere w porównaniu do wersji Sensitive jest zdecydowanie mocniejszy, co sugeruje nazwa clean mint ( świeża mięta). Smak jest super miętowy, bardzo podobny do intensywnej gumy do żucia. Podobnie jak Sensitive płyn Colgate Plax Complete Cere ma dobroczynny wpływ na kondycję jamy ustnej:
• Nie zawiera alkoholu
• Nie powoduje uczucia pieczenia, podczas stosowania;
• Dba o wrażliwe miejsca w jamie ustnej;
• Zapewnia 12 godzinną ochronę przed bakteriami;
• Usuwa do 99,9% bakterii;
• Pomaga zapobiegać próchnicy;
• Czyści trudno dostępne miejsca;
• Odświeża oddech;
• Utrzymuje zdrowe dziąsła;
• Zapewnia czystszą jamę ustną;
• Zapobiega osadzaniu się osadu nazębnego;
• Redukuje bakterie powodujące problemy z dziąsłami. 
Po dłuższym stosowaniu zaobserwowałam u siebie kilka z efektów o których pisze producent. Jako, że produkt nie zawiera alkoholu i choć ma miętowy, zdecydowany smak nie powoduje pieczenia w jamie ustnej podczas stosowania. Płyn odświeża oddech a efekt świeżości utrzymuje się jak dla mnie zadowalająco długo. Wydaje mi się również iż płyn przyczynił się do zminimalizowania problemu jakim jest gromadzenie się osadu i kamienia nazębnego oraz nadwrażliwości zębów. W przypadku wpływu płynu na moje dziąsła, wydaje mi się że korzystnie wpłynął na ich kondycję, zmniejszając krwawienie podczas codziennego szczotkowania. Płyn Colgate Plax Complete Care jest bardzo dobrym produktem. Jednak mnie zdecydowanie bardziej odpowiada wariant - Sensitive, ze względu na jego łagodny smak. Wszystkim jednak, którym zależy na mocniejszym odświeżeniu z pełnym przekonaniem mogę polecić Colgate Plax Complete Care.  
Znacie któryś z nich? Jakie macie zdanie na ich temat?

Komentarze

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje