Nowa kampania...



Temat portalu internetowego Sample City http://samplecity.pl pojawiał się nie raz już na moim blogu. Do tej pory posty dotyczyły przeważnie kampanii w których udało mi się wziąć udział. Dziś natomiast chcę podzielić się z Wami informacjami o nowej akcji organizowanej na portalu. Jest ona skierowana do kobiet. Zapisy co prawda rozpoczęły się juz 4.11.2013 r, ok. godz. 18 jedank potrwają do 10.11.2013 do godz. 23. Te więc z Was, które do tej pory jeszcze nie zarejestrowały się na stronie i nie wypełniły ankiety mają jeszcze szansę. By wziąć udział w kampanii wystarczy tylko zarejestrować się na stronie, wypełnić ankietę i czekać na ogłoszenie wyników z nadzieją, że nasz profil będzie odpowiadał wymaganiom. Tym razem kampania dotyczy produktów, które zapewnią ubraniom miękkość i świeżość. Nadadzą im wyjątkowy zapach i jednoczesną ochronę koloru. 



Wspomniany przeze mnie portal nie jest jedynym. W sieci przybywa ich jak grzybów po deszczu. Moim ostatnim odkryciem jest trnd ( http://www.trnd.com/pl/). Co wystarczy zrobić? Jak w poprzednim przypadku należy się zarejestrować i zgłosić się do kampanii poprzez wypełnienie kwestionariusza. Oczywiście potem należy zdać się na łud szczęścia i czekać że los się uśmiechnie. 
Jak już mówiłam nie są to jednak jedyne miejsca, gdzie można się zarejestrować by móc testować nowości pojawiające się na rynku i dzielić się swoją opinią z innymi. Jeśli jesteście ciekawe, gdzie jeszcze można spróbować swoich sił i wypróbować naprawdę różne produkty- odwiedźcie mojego bloga, gdzie w prawej szpalcie umieściłam linki. Wszystkie te stronki pozwalają potencjalnemu konsumentowi bliżej poznać produkt, zanim zdecyduje się na jego zakup. Dobrze jest móc na własnej skórze przekonać się jak zareagujemy na zawarte w nim składniki i czy przypadnie nam do gustu.
Ostatnią kampanią organizowaną przez trnd była ta ze szczoteczką Oral-B Professional Care 500: Profesjonalna pielęgnacja zębów w domu.


Niestety mnie nie udało się zakwalifikować jednak na wielu Waszych blogach widziałam posty, w których piszecie że macie możliwość testowania. 
Czy znacie te stronki?
A może korzystacie z jakichś innych - takich, do których nie udało się mnie dotrzeć? 

                                                                                 ***


Komentarze

  1. A znasz streetcom albo testmetoo? Jeśli nie to daj znać, wyślę ci zaproszenie.
    Mi niestety na chwilę obecną udało się zakwalifikować tylko do testowania przez stronę rekomenduj.to (chociaż jestem na wielu innych), ale teraz na testmetoo jest nowy test czekoladek. Mam nadzieję, że się uda ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia życzę. Znam jestem chyba na wszystkich możliwych zarejestrowana. U mnie w prawej szpalcie są odsyłacze do wszystkich stron tego typu, które znam oczywiście. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje