Bi-es " Made with Swarovski Elements"

Jakiś czas temu na stronie Sample City ( tutaj), wiele testerek otrzymało możliwość wypróbowania perfum marki Bi-es. Mnie tym razem co prawda, nie poszczęściło się - jednak postanowiłam na własną rękę dowiedzieć się o tym produkcie nieco więcej a tym samym również i Wam przybliżyć ten temat.
Otóż marka Bi-es w swojej ofercie posiada kosmetyki damskie i męskie. Są tam zarówno perfumy, wody perfumowane, wody toaletowe, dezodoranty w sprayu, dezodoranty perfumowane w szkle, płyny po goleniu. Nie brak także kosmetyków dla dzieci powyżej 3 roku życia, na licencji firmy Mattel, z Monster High, Barbie oraz Wheels. 
Zgłaszając się do testów, byłam przekonana testerki staną się posiadaczkami jednego flakona perfum. Po rozpoczęciu akcji na wielu Waszych blogach pojawiła się informacja, że otrzymałyście nie jeden a aż trzy produkty. Informowała między innymi Gosia na blogu gosiatestuje.blogspot.com ( TUTAJ)  Wśród nich znalazły się również najnowsze perfumy ozdobione kryształkami Swarovskiego. Właśnie im chciałabym poświęcić dzisiejszy post. Każde perfumy z kolekcji " Made with Swarovski Elements" znajdują się w pięknych, autorskich flakonach, opatrzonych etykietką autentyczności. W zapachach dominują nuty świeżych kwiatów i soczystych owoców.









Przedstawione przeze mnie perfumy, to oczywiście tylko jedne z nielicznych. Oferta produktów jest niezwykle bogata. Jestem zdania, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Zwłaszcza, że tym pięknym flakonikom  naprawdę bardzo trudno się oprzeć. Więcej o produktach marki Bi-es znajdziecie (TUTAJ). 

A Wam znane są produkty marki Bi-es? 

Komentarze

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje