Testowanie czasopisma Hot Moda: hot or not?

Od ostatniej mojej wizyty tutaj minęło naprawdę dużo czasu. Nawet sama nie wiem, kiedy te kilka dni upłynęło tak szybko. Na fakt ten w głównej mierze miał wpływ nawał obowiązków i to, że naprawdę dużo się działo. Nie chcę tu jednak niczego roztrząsać, bowiem wszystko to było niczym huragan i przyniosło nie tylko coś dobrego ale i trochę złego. Dość jednak tego. Przejdźmy do tego, czym chcę się z Wami podzielić.

Otóż, jakiś czas temu zakwalifikowałam się do akcji organizowanej na samplecity.pl. Dotyczyła ona testów czasopisma Hot Moda. W marcu trafił do mnie jeden z numerów a dziś listonosz dostarczył kolejne, tym razem kwietniowe wydanie. Przyznam szczerze, że jest to moje pierwsze spotkanie z Hot Modą. Do tej pory magazyn w żaden sposób nie rzucił mi się w oczy. Lubię jednak od czasu do czasu sięgnąć po kolorową prasę kobiecą. 


Wydawnictwo marcowe ( z lewej) i kwietniowe

By móc Wam nieco więcej powiedzieć na temat tego właśnie wydawnictwa, zmuszona byłam pochylić się nad nim na dłuższą chwilę i poznać je bliżej. Na pierwszy rzut oka nie okazało się ono dla mnie zbyt interesujące. Mimo to jednak postanowiłam nie oceniać niczego po pozorach.  Po otwarciu czasopisma mogę powiedzieć, że porównałabym kilka pierwszych stron do innego wydawnictwa modowego Glamour, które również dzięki Sample City również miałam okazję testować. 



Dla porównania dwa wstępy do obu czasopism - Hot Mody i Glamour. Podobne?

Hot Moda to w moim odczuciu swoisty zbiór wskazówek, co jest obecnie modne i trendy. Początkowo rzuciwszy okiem na znajdujące się tam ubrania odniosłam wrażenie, że zawiera jedynie naprawdę drogie rzeczy, o wiele za drogie jak na kieszeń każdej potencjalnej kobiety. Po tym jak przyjrzałam się im bliżej, dostrzegłam także takie, na które i ja mogłabym sobie pozwolić. 

Dopatrzyłam się również kolejnego podobieństwa pomiędzy magazynem Hot Moda jak i Glamour w postaci całego mnóstwa kolorowych reklam, które nie tylko zachęcają swoim wyglądem do zakupu ale też zajmują znaczną część objętości wydawnictwa. 


Reklama w Glamour ( pozwyżej)


Reklama w Magazynie Hot Moda

W nieskończoność mogłabym mnożyć podobieństwa i różnice pomiędzy tymi dwiema gazetkami, jednak nie o to teraz tu chodzi. Hot Moda to dla mnie swoiste oderwanie się od codzienności, poznanie aktualnie panujących trendów, modnych ubrań i dodatków a zarazem inspiracja do stworzenia swojej własnej garderoby. Uważam jednak, że czasopismo to mimo zawartych w nim treści jest dla mnie zdecydowanie mniej interesujące niż inne po które sięgałam dotychczas a jego cena zbyt wygórowana ( bowiem kosztuje aż 5,50). Nie sądzę bym skusiła się na jego zakup po zakończeniu testów. Uważam, bowiem że są dużo bardziej wartościowe czasopisma. 


A jakie jest Wasze zdanie? Znacie to wydawnictwo? Uważacie ze jest godne uwagi ?

Komentarze

  1. na rynku jest mnóstwo magazynów tego typu i często są bardzo podobne. Opierają się na takim samym schemacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. a czy mogę zapytać po jakie inne czasopisma sięgasz? jestem ciekawa:-) rzeczywiście dużo jest obecnie podobnych gazetek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie czytam na różne tematy w sieci. Rzadko decyduję się na kupno papierowych czasopism.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje