BAS TARGET - kolejna akcja testowania gadżetów

Jakiś czas temu dołączyłam do społeczności BAS TARGET. Jak dotąd odbyło się tam całe mnóstwo akcji promocyjnych, dających możliwość testowania przeróżnych gadżetów. Mnie samej jak do tej pory nie udało się dostać żadnego z nich aż do dzisiaj.

Zdjęcie: Źródło

W dniu wczorajszym otrzymałam telefon z informacją, że zostałam wylosowana do testowania czapki z daszkiem i właśnie w tym momencie mogę wybrać dla siebie jeden z dostępnych kolorów: czerwonego, niebieskiego, zielonego, pomarańczowego i beżowego.



Ostatecznie zdecydowałam się na beż i już dzisiaj kurier zapukał do moich drzwi. W jego dłoniach spoczywała pokaźnych rozmiarów przesyłka a w niej żółta, papierowa torba z wizerunkiem rybki. Prócz tego była również broszura z wieloma gadżetami, jakie można stosować obecnie jako materiały reklamowe oraz wspomniana już przeze mnie beżowa bejsbolówka.




Jeszcze kilka dni temu, kiedy czytałam zamieszczone na portalu opinie na jej temat przez osoby, które podobnie jak ja zostały wyłonione do testów byłam nieco sceptycznie nastawiona. Spodziewałam się bowiem typowego gadżetu reklamowego, niekoniecznie najlepszej jakości, jakie niejednokrotnie miałam okazję otrzymywać podczas imprez targowych. Jak się okazało czapka jest naprawdę bardzo dobrej jakości. Sposób jej wykonania nie pozostawia żadnych wątpliwości. Co prawda nie jest to jakaś ekstrawagancja a raczej klasyka. Z całą pewnością nie będę defiladować w niej przez miasto, jednak chętnie włożę ją będąc w pobliżu domu, by chroniła mnie przed promieniami słonecznymi. Już dziś podzieliłam się swoją z innymi członkami społeczności. Mam nadzieję, że te testy nie będą ostatnimi za pośrednictwem tej strony i uda mi się ponownie coś otrzymać.

 A Wy znacie ten portal? Miałyście okazję już testować dostępne tam gadżety?

Komentarze

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje