Kolejna kampania

Drogie moje, w dzisiejszym poście chcę podzielić się z Wami najnowszą kampanią organizowaną na portalu trnd, w której udało mi się po raz kolejny wziąć udział. Akcja skierowana jest do kobiet i każda z 3000 ambasadorek zyskuje okazję testowania najnowszych podpasek Always - w wersji Ultra oraz Night. Zostały one unowocześnione i mają delikatną powłoczkę, zapewniającą pełen komfort i suchość w te dni. Każdy zestaw przeznaczony dla Ambasadorek, więc również też ten dla mnie zawiera produkty z których sama będę korzystała jak również i takie do rozdania innym. Dla mnie przeznaczone jest: 
  • 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Normal - 10 szt. 
  • 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Night - 7 szt.
  • Przewodnik projektu - informacje o projekcie trnd, który zawiera prezentację podpasek Always Ultra oraz wiele inspirujących pomysłów, pomocnych przy komunikacji z koleżankami
  • Książeczka "Twoje badanie opinii".
Do rozdania natomiast otrzymam:
  • 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Normal - 10 szt.
  • 2 pojedyncze opakowania Always Ultra Night - 14 szt.
  • 12 saszetek Always
  • 12 satynowych wstążeczek
  • 12 ulotek Always.
Zdjęcie: Źródło

Ostatnie dni upłynęły mi na oczekiwaniu na wyniki rekrutacji. Miałam nadzieję, że uda mi się zakwalifikować do tej właśnie kampanii. I proszę dzisiaj nadeszła wiadomość, że jestem jedną z 3.000 ambasadorek, które będą miały okazję wziąć w niej udział. Kiedy tylko paczka dotrze do mnie nie omieszkam Wam pokazać jej nieco bliżej. 

A Wy próbowałyście swoich sił we wspomnianej kampanii? Udało Wam się zakwalifikować?

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje