Lista must have

Drodzy moi, z napisaniem tego postu zmagam się już od dość dawna. Jak dotąd nie potrafiłam jednak zmobilizować się na tyle by jego treść znalazła się na blogu. Dzisiaj jednak postanowiłam, że najwyższa pora to zmienić i podzielić się z Wami moją listą przedmiotów, które to wkrótce chciałabym mieć. 

Na początek rzecz dla mnie niezbędna czyli telefon. Odstąpiłam w tym momencie od zamiaru kupna ipada, na korzyść iphona. Waham się póki co nad dwoma modelami: s4 oraz 5s. Zdaję sobie sprawę, że ten drugi jest znacznie nowocześniejszy, ale przez to również znacznie droższy. Ja jednak nie potrzebuję najnowszego egzemplarza tak na dobrą sprawę w zupełności wystarczy mi 4-ka. Zastanawiacie się zapewne, skąd ta zmiana. Otóż, mój dotychczasowy telefon jest ze mną już długo. Niejedno przeszedł i jak na razie nadal działa, ale jednak mimo sentymentu jakim go darzę zmuszona jestem zamienić moją Nokię Ashę 202 na coś znacznie nowocześniejszego.  No bo same powiedzcie - jak w dzisiejszych czasach funkcjonować bez popularnych aplikacji?



Zdjęcia: Źródło



Na tym jednak nie koniec. Wraz z iphonem pojawiła się również wizja kupna kolejnego niezbędnego mi gadżetu tj. odpowiedniego etui, na urządzenie które to uchroni je przed zamoczeniem oraz upadkiem. Udało mi się już nawet znaleźć odpowiednie, dzięki któremu telefon uniknie dwóch najczęściej dotykających go zagrożeń. Etui to bowiem chroni przed upadkiem z wysokości 2m oraz jest wodoszczelne do głębokości 2m.




Zdjęcia: Źródło


Teraz coś zupełnie z innej beczki. Wraz ze wzrostem mojej aktywności fizycznej postanowiłam zainwestować w odpowiednio przystosowany strój do ćwiczeń. Za cel obrałam sobie kupno odpowiednich spodni oraz koszulki i sportowego biustonosza. Póki co, przeglądam oferty w wielu internetowych sklepach w poszukiwaniu tych dla siebie odpowiednich i co ważniejsze w rozsądnych cenach. Jak dotąd ograniczam się do oglądania. Na nic się jeszcze nie zdecydowałam, choć mam kilka swoich typów. 




Zdjęcia: 1234


Zdjęcie: Źródło


Zdjęcie: Źródło

Ostatnio również zastanawiam się nad suplementem diety, który to w połączeniu z aktywnością fizyczną pozwoliłby mi na utratę kilku nadprogramowych kilogramów. Kilka dni temu natknęłam się na pewien środek w sieci, jednak nie do końca przekonana póki co odstąpiłam od kupna. Dziś jednak temat powrócił niczym bumerang za sprawą posta zamieszczonego na blogu: Gosia testuje. Dotąd byłam nieco sceptycznie nastawiona do jego działania, po recenzji zaczynam się głęboko zastanawiać i kto wie czy w końcu jednak się nie skuszę.  Zresztą same powiedzcie - nie miło byłoby schudnąć te kilka kg?

Zdjęcie: Źródło


Na tym jednak nie koniec mojej listy, ponieważ ja ciągle cierpię na niedosyt garderoby toteż chętnie wzbogaciłabym się również o kilka nowych ciuszków, których jak zapewne same wiecie nigdy zbyt wiele. Poniżej oczywiście mam dla Was rzeczy, chętnie widziane przeze mnie w moich zbiorach. Nie ukrywam, że jest tego trochę, toteż od razu proszę Was o wyrozumiałość.

 Zdjęcie:12

Zdjęcie: 12




Zdjęcie: 12

W tym momencie muszę Wam się przyznać do wielkiego mojego sentymentu nie tylko do ubrań, ale również torebek i butów jak również okularów przeciwsłonecznych. Na punkcie tych ostatnich mam mega hopla. Co rusz dokupowałabym coraz to nowy egzemplarz, bez względu na to że mam już w domu niezłą kolekcję. Tym razem poluję na nic innego jak markowe okulary - Ray Ban. To absolutnie mój must have tego sezonu.

Zdjęcie: Źródło

Zdjęcie: Źródło

To by było póki co, chyba na tyle jeśli chodzi o moje zachcianki. Mam nadzieję, że zbytnio Was nie zanudziłam swoimi słowami i miło Wam się je czytało, jak również że uda mi się w dość szybkim czasie zrealizować przynajmniej część tej oto listy. 

Jednocześnie zachęcam Was do dyskusji i podzielenia się ze mną za pomocą komentarzy Waszymi propozycjami list must have, bo nie ukrywam że jestem bardzo ciekawa bez czego Wy nie możecie się obejść i co też wkrótce planujecie sobie kupić.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Miło że Tobie też się podobają.

      Usuń
  2. Ja bym chciała taki suplement, który wystarczyłoby tylko łykać i gotowe, hehe, ale jeszcze takiego nie wymyślili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam chęć na porządny stanik sportowy i jakąś fajną bluzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza z miśkiem jest urocza ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. też się przymierzam do kupna Iphone,ale raczej s4 ;) + dodaję do obserwowanych

    http://klauddkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje