5 stylizacji do pracy na upalne dni

Witajcie w ten upalny lipcowy dzień. Przed nami, jak twierdzą synoptycy mega wysokie temperatury.  Zdaje sobie sprawę, ze nie wszystkie z Was mogą sobie pozwolić na spędzenie tych najgorętszych chwil, gdzieś w zacienionym miejscu bo czeka praca. Stąd też zrodził sie u mnie pomysł na dzisiejszy post czyli kilka stylizacji do pracy, które mam nadzieje pomogą przetrwać te najgorsze chwile. Oczywiście wpis ten, żeby była jasność adresowany jest do tych z Was, które nie musza wkładać żadnego uniforma a mogą śmiało eksperymentować z ubraniami.

Dzisiejszy wpis jest swego rodzaju nowością, ponieważ wszystkie dotychczasowe, pojawiające się na blogu stylizacje powstawały w oparciu o aplikacje allani.pl. Tym razem jednak, sięgnęłam po kolejną- www.polyvore.com

Zastanawiałyście sie pewnie, co jest takiego szczególnego w letnich zestawach do pracy, że aż postanowiłam poświęcić tej tematyce osobny post. Otóż, co na siebie włożyć idąc latem do pracy? To pytanie niejednokrotnie zadaje sobie mnóstwo kobiet. Stąd też pomysł by przygotować stylizacje, które zainspirują Was do stworzenia Waszych propozycji.

Latem sprawdzają się przede wszystkim jasne kolory. Wręcz idealnym rozwiązaniem są białe spodnie, które dowolnie łączyć można z nieco odważniejszymi barwami. Mimo że piszę tu o mocniejszych kolorach to na pierwszy plan wyłania się tu propozycja z delikatnymi i subtelnymi barwami. Co tu dużo mówić po prostu nie mogłam odmówić sobie przyjemności stworzenia stylizacji z udziałem tej właśnie barwy.

W poniższym zestawie wykorzystałam delikatną pastelową bluzkę, której od momentu gdy tylko ją zobaczyłam nie mogłam się oprzeć. Moją uwagę zwrócił tu nie tylko delikatny, przewiewny materiał wręcz idealny na upalne dni ale również nietypowy krój. Dekolt w kształcie litery V sprawia, że można pozwolić sobie na sięgnięcie po nieco bardziej bogaty naszyjnik, który doda mu charakteru.

Zestawienie z białymi spodniami daje elegancki efekt a powstały w ten sposób zestaw pasuje doskonale na wyjście do pracy. Dobrana do stylizacji torebka jest mieszanką bieli, czerni oraz mięty, przez co komponuje się zarówno z górą jak i z dołem zestawu.

Tym razem jednak zrezygnowałam z eleganckich szpilek czy też sandałów na obcasie a zastąpiłam je znacznie niższymi i wygodniejszymi butami w kolorze zdecydowanej zieleni, które są jedynym mocniejszym akcentem całego zestawu.

W stylizacji nie mogło również zabraknąć zegarka, który jest nieodzowny każdej kobiecie i nadaje charakteru każdej nawet najprostszej stylizacji.


Bez tytułu #8







Kolejny zestaw jest odzwierciedleniem tego o czym mówiłam a więc połączeniem bieli z odważną pomarańczową barwą. Tutaj głównym akcentem całego zestawu jest kopertowa bluzka z niewielkim kołnierzykiem. Pozostałe natomiast są stonowane: białe spodnie, szpilki w odcieniu nude oraz chanelka.

Jako że jedyną odważniejszą cechą bluzki jest jej kopertowe zapięcie pozwoliłam sobie na dobranie do niej bardziej widocznych dodatków w postaci nieco większego naszyjnika oraz zegarka.

Bez tytułu #6





Żadnej z Was nie muszę przypominać ze klasyka jest ponadczasowa i bezkonkurencyjna. Świetnie więc odnajdzie się w zestawie dobrze skrojona sukienka ( dodatkowo może posiadać optycznie wyszczuplające elementy w postaci pionowych ciemniejszych pasów bo bokach). Doskonale prezentuje sie wówczas z czółenkami i klasycznymi dodatkami. Nie eksperymentowałam wobec tego zbytnio i dobrałam jedynie niewielki złote kolczyki, dyskretną bransoletkę oraz czarną torebkę.



Bez tytułu #5






W tym sezonie ubrania w kratkę są absolutnym must have, toteż i w moich propozycjach nie mogło zabraknąć propozycji z tym deseniem. Sięgnęłam po kraciastą, elegancką i przesiewaną bluzeczkę, którą zestawiłam z czarną spódnicą i sandałami na obcasie. Do tego oczywiście modne dodatki w postaci torebki i biżuterii.



Bez tytułu #7








Na sam koniec mam dla Was zestaw również ze spodniami. Tym razem jednak role się zamieniły. To góra jest delikatna natomiast dół ma zdecydowaną barwę. Sięgając po bluzkę zdecydowałam się na białą wersję z baskinką. Jako że sama w sobie jest dość skromna dodałam do niej biżuterię w postaci wiązanego na szyi kołnierzyka. 

Dół a więc spodnie z kolei mają odważną, zdecydowaną barwę. Buty - sandały dobrane do zestawu zostały dobrane tak, by łączyły czerń biżuterii oraz pomarańcz spodni. Jednak to nie jedyny powód dla którego wybrałam właśnie taki model obuwia. Kolejnym jest to że sama wręcz choruję na ich punkcie i mam nadzieję niebawem dołączą do mojej kolekcji. 

Oczywiście nie mogło w zestawie zabraknąć srebrnego, kobiecego zegarka oraz czarnej, pojemnej torebki. 


Bez tytułu #1






Mam nadzieję, że moje zestawy przypadły Wam do gustu i zainspirują Was do stworzenia własnych stylizacji. Tworząc je decydowałam się jedynie na te, części garderoby które sama chętnie bym na sobie widziała.

Wszystkie zestawy jak już wspomniałam na początku tego posta powstały przy użyciu aplikacji:

Logo pochodzi ze strony: www.polyvore.com


Jak podobają się Wam moje propozycje? Czy zdecydowały byście się włożyć którąkolwiek z nich? 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje