Jesienne inspiracje

Drogie moje, dzisiejszy dzień jest jednym z tych bardzo sentymentalnych, zmuszających do zadumy i zatrzymania się na chwilę. Iście jesienna pogoda panująca na zewnątrz zainspirowała mnie do skoncentrowania mojej uwagi na wszystkim tym, co mnie samej kojarzy się z tą właśnie porą roku. Niewątpliwie na początku moich jesiennych inspiracji znajdują się wszystkie krajobrazy tonące w typowych barwach: czerwieni, żółci, zieleni, wszelkich brązów. Coraz częściej także towarzyszy nam deszcz a niemal wszyscy przygotowując się do nadchodzącej zimy wykonują ostatnie prace w ogrodzie. 


Zdjęcia: 12 

Jesień prócz charakterystycznych dla niej barw czy pogody ma również typowe owoce. Wśród nich pojawiają się dynie, służące do przygotowywania przepysznej zupki. Czerwone korale jarzębiny i równie apetyczne jabłuszka. 



 


Zdjęcia: 3456

Jak wszystkie wiemy, jesień tak naprawdę zauważalna jest nie tylko na zewnątrz. Wraz ze zmianą pogody, częstymi chłodami i pluchą coraz więcej czasu spędzamy w domowym zaciszu. Staramy się więc by nasze wnętrza nabrały przytulnego charakteru, który umili nam te ponure dni.

       
Ja sama nie wyobrażam sobie tej pory roku bez ciepłych pledów, kobiecych dodatków inspirowanych romantycznym stylem czy zapachem aromatycznych przypraw oraz wosków zapachowych. Jesienne wnętrze powinno być przede wszystkim przytulne. Bardzo kobiece, pełne urokliwych przedmiotów, wypełnione mnóstwem miękkich poduszek, miłych w dotyku futrzanych narzut a przede wszystkim tonące w blasku świec.





 Zdjęcie: 78910

Wraz z tą porą roku do naszych domów mogą wkroczyć piękne dekoracje, przygotowane z dobrodziejstw jakimi obdarowuje nas ta kolorowa pora roku. To jakie ozdoby zagoszczą tak naprawdę w naszym zależy od inwencji twórczej. Można użyć liści, owoców, pojemników o przeróżnych kształtach, wielkościach i kolorach. 

 


Zdjęcia: 11121314

Jesienią, kiedy wieczory stają się dłuższe nadarza się okazja ku temu by wygodnie usiąść w fotelu z kubkiem gorącego napoju i delektować się jego smakiem, chłonąc strona po stronie to, co autor chce nam przekazać. 


Zdjęcie: 1516

Godzinami mogłabym Wam mówić, co mnie się podoba w jesiennej aurze. Nie twierdzę, że uwielbiam deszcz, pluchę czy przeszywający ziąb ale jest całe mnóstwo innych rzeczy, które lubię w tej porze roku. Wiem, że pośród Was również są takie, które podobnie jak ja darzą jesień szczególnym sentymentem, 

A Wy lubicie tę porę roku? Co szczególnie Wam się podoba? 



Komentarze

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje