Walentynkowa dekoracja

Drogie moje, jako że walentynkowe klimaty w pełni - przygotowałam dla Was kolejny inspirowany post. Walentynki mają to do siebie, że bez większego skrępowania otaczamy się przeróżnymi czerwonymi elementami. Wśród nich są serduszka w przeróżnych aranżacjach. I właśnie jedno z nich będzie dziś gwoździem programu. Przygotowałam dla Was DIY z kartonu w kształcie serca.


To w jaki sposób je wykorzystacie, tak naprawdę zależy od Was. Im więcej ludzi, tym więcej kreatywnych pomysłów. Ja swój walentynkowy element dekoracyjny postawiłam nieopodal łóżka. Dzięki niemu moje wnętrze zyskuje chociaż namiastkę świątecznego charakteru. Można je również umieścić na jakimś jednolitym tle w uroczej ramce i powiesić na ścianie. Położyć w jakimś widocznym miejscu lub postawić. Ja zdecydowałam się na umieszczenie swojego w stojaku z klipsem. A efekt prezentuje się tak. 



Jeśli przypadło Wam do gustu i chciałybyście sobie własnoręcznie zrobić- mam dla Was instrukcję, jak krok po kroku się do tego zabrać. Przygotujcie się na mnóstwo instruktażowych zdjęć, które mam nadzieję wyjaśnią Wam to szczegółowo.

ZAPRASZAM 

Do jego przygotowania potrzebujecie jedynie kartonu w kształcie prostokąta. To jak duże będzie serce zależy na jakie wymiary się zdecydujecie. 

Do przygotowania serduszka potrzebny jest nam prostokąt z bloku rysunkowego.
Ten, który widzicie tutaj ma wymiary 10 cm x 21 cm. 

W prostokącie zaginamy lewy róg do góry. 

Następnie to samo robimy z drugim, prawym rogiem. Do uzyskania powyższego rezultatu. 

Odginamy dwa wcześniej złożone rogi i postępujemy w taki sam sposób jak poprzednim razem.
Lewy górny róg zaginamy tym razem do dołu. 

To samo robimy z prawym górnym rogiem. 

Rozkładamy nasz prostokąt i układamy go pionowo.
Następnie chwytamy go w widoczny sposób i składamy.

Uzyskujemy dzięki temu prezentowany efekt.
 Prostokąt przekręcamy złożeniem do dołu.

Składamy tak jak poprzednio. Do uzyskania prezentowanego efektu. 

Następnie chwytamy za krawędź górnego trójkąta i kierujemy ją do góry.
Dzięki temu otrzymujemy dwa mniejsze trójkąty.
Następnie przekręcamy naszą figurę do góry nogami i postępujemy w ten sam sposób. 

W tym momencie uzyskujemy prezentowany efekt. I skupiamy się na czterech mniejszych otrzymanych uprzednio trójkątach.Postępujemy podobnie jak wcześniej, najpierw stawiamy trójkąt pionowo. 

Rozkładamy go, tworząc kieszonkę. A następnie ją rozpłaszczamy. Tworząc widoczny kwadracik. 

W taki sam sposób postępujemy z górnym lewym trójkątem. 

Zyskujemy tym samym dwa trójkąty. Po czym odwracamy figurę do góry nogami.

Powtarzamy wcześniejsze czynności do uzyskania czterech kwadracików. Teraz zajmiemy się powstałymi kwadracikami. Zaczynamy od górnej części. Chwytamy za dolną, prawą  krawędź prawego  kwadratu i zaginamy ją do góry. 

To samo robimy z górną krawędzią prawego trójkąta. Powtarzamy czynność z lewym kwadratem. 

Obracamy figurę do góry nogami i powtarzamy czynność. Do uzyskania prezentowanego efektu. 

Teraz przystępujemy do pracy nad deltoidami. Brzeg trójkąta ustawiamy pionowo i tworzymy kieszonkę. 

Mamy uzyskać prezentowany efekt. W taki sam sposób postępujemy z pozostałymi trójkątami. 

Uzyskany rezultat ma prezentować się tak jak powyżej. Następnie figurę składamy na pół chwytając za dolną jej część.

Zaginamy ją i chwytamy za prawy róg. Następnie składamy dwa trójkąty

Zaginamy figurę w prezentowany na zdjęciu sposób. I stopniowo ją rozginamy. Uzyskujemy tym samym kształt rombu. 

Układamy romb tak by linia zagięcia była ułożona pionowo. Trzymamy za górna część i powoli odginamy do tyłu.

Na sam koniec zaginamy rogi tworząc kształt serca. Origami gotowe. 


Jak Wam się podoba moje serduszko walentynkowe?


zBLOGowani.pl

Komentarze

  1. Urocze, ja czuję wiosnę a nie walentynki, dziś u mnie cieplutko i słonecznie. Ładne serduszka, jestem pod wrażeniem bo sama nie mam pojęcia o Origami .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie taka sama pogoda jak u Ciebie. Ale ja siedzę na zwolnieniu lekarskim.

      Usuń
  2. Mamy czerwony papier w domu i zaraz z synkiem zrobimy takie serduszka dla dziadków, bo jutro przyjeżdżają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że opisałam to dość dokładnie i dacie radę. Pochwal się efektami. Chętnie zobaczę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje