środa, 8 kwietnia 2015

Fitness trening ... czyli odzież i pielęgnacja

Drogie moje, po tych kilku wcześniejszych postach dotyczących diet postanowiłam dać Wam nieco odetchnąć od nich i napisać o czymś zupełnie innym. Jak wiecie ostatnio niemal wszędzie bombardowane jesteśmy wszem obecną modą na bycie fit. Wiąże się to więc ze zdrowym odżywianiem, aktywnością fizyczną i pielęgnacją, zmieniającego się ciała. O samym odżywianiu - tym stosowanym przez celebrytów jak i moim ostatnio naczytałyście się dość. Dziś dla odmiany skoncentruję się więc nie na aktywności fizycznej a na wyborze odpowiednich ubrań do ćwiczeń. Eksperci twierdzą, że tak naprawdę ćwiczyć można w zwykłym dresie. Nie mniej jednak specjalnie dostosowany strój może poprawić komfort podczas ćwiczeń. W sklepach aż roi się od bogatej oferty dostępnej odzieży sportowej. Łatwo więc się pogubić w tak szerokim asortymencie, dlatego dobrze jest poznać cechy, jakie powinien spełniać ten odpowiedni. Jak wiecie, odzież sportowa nie należy do najtańszych - dlatego warto korzystać z atrakcyjnych ofert promocyjnych. Jedną z nich już dziś możecie znaleźć na stronie sklepu sportowego: http://www.fitnesstrening.pl

Zdjęcie: Źródło
Znajdziecie tam innowacyjną, oryginalną, niezwykle wygodną odzież sportową w konkurencyjnych cenach. Dostępna jest ona w niepowtarzalnych kolorach, rozmiarach dopasowanych do większości sylwetek. Wykonana jest z wysokiej jakości materiałów i zaprojektowana w taki sposób, by odpowiednio dopasowywała się do figury, podkreślając jej atuty. Materiał zaś jest elastyczny i nie krępuje ruchów, przez co treningi stają się proste i przyjemne. Odzież przeznaczona jest do użytkowania podczas ćwiczeń jak i do codziennego noszenia. 


Zdjęcie: Źródło
Przy wyborze stroju do ćwiczeń nie możemy pominąć tak ważnej części garderoby jaką jest bielizna. To właśnie biustonosz, który znajduje się blisko ciała ma duży wpływ na komfort podczas treningu. Niewłaściwie dobrany może nie tylko zmniejszyć swobodę wykonywania ruchów ale także narazić piersi na wstrząsy, zmniejszyć ich jędrność oraz powodować ból. Dlatego tak bardzo ważne jest by, planując intensywny wysiłek fizyczny sięgnąć po biustonosz sportowy a nie fikuśną, koronkową bieliznę. 
Właściwie dobrany stanik powinien spełniać szereg cech:
  • musi być elastyczny na tyle, by dopasował się do ciała i nie krępował ruchów,
  • powinien podtrzymywać biust na właściwym miejscu, 
  • powinien być gładki, by wystające elementy nie zaczepiały o ubranie,
  • nie powinien mieć zapięć - najlepszy byłby taki wkładany przez głowę,
  • gumka umiejscowiona pod biustem, powinna być ściśle przylegająca do ciała,
  • ramiączka powinny być na tyle szerokie, by nie tylko nie zsuwały się z ramion ale również nie wpijały się w ciało,
  • dobrze było by, gdyby wykonany był z przewiewnego materiału. 
Przy kompletowaniu garderoby sportowej może warto także pomyśleć o bezszwowych majtkach, które pomogą uniknąć otarć na skórze. 

Na tym oczywiście nie koniec. Pomimo, że co niektórym może wystarczyć zwykły dres - ja podzielę się z Wami informacjami o tym, na co warto zwrócić uwagę gdy zdecydujemy się jednak na top oraz spodnie do ćwiczeń. Przede wszystkim powinny być one na tyle elastyczne i lekkie, by nie krępować ruchów i umożliwiać wymianę cieplną. W tym przypadku odzież wykonana z bawełny może okazać się nie wystarczająca. Warto wówczas sięgnąć po specjalnie przystosowaną do ćwiczeń - odzież termoaktywną. Wykonana jest ona ze specjalnego materiału, który ułatwia skórze oddychanie oraz ma zdolność odprowadzania potu. Dodatkowo jet bardziej wytrzymały i odporny na rozciąganie. 

Zdjęcie: Źródło

Decydując się na kupno stroju do ćwiczeń należy pamiętać o kilku istotnych zasadach:
  • topy oraz spodnie termoaktywne powinny przylegać do ciała i dawać uczucie "drugiej skóry",
  • najlepiej jest sięgnąć po spodnie typu legginsy lub lekko rozszerzane u dołu. 
  • niezwykle ważna jest także ich długość - lepsze są te krótsze niż zbyt długie,
  • biodrówki nie są najodpowiedniejsze do ćwiczeń podobnie jak i te z podwyższonym stanem.
Nie mniej ważna od wygody jest jeszcze prezencja całego stroju do ćwiczeń. Modny wygląd pozwala nie tylko czuć się lepiej ale i motywuje do ćwiczeń. Często bowiem mankamenty sylwetki zniechęcają do treningów. Można je jednak zatuszować wybierając odpowiedni fason ubrań:

  • przy dodatkowych kilogramach należy zrezygnować z jaskrawych i kolorowych ubrań, które optycznie powiększają,
  • przy nadmiernych krągłościach warto zdecydować się na luźniejszy top,
  • posiadaczki masywnych ud powinny natomiast zrezygnować z legginsów. Tę partię ciała znakomicie mogą zamaskować spodnie o prostym kroju lub z lekko zwężanymi nogawkami. 
Decyzja o rozpoczęciu treningów wiąże się również z wyborem odpowiedniego obuwia. Buty do ćwiczeń powinny być przede wszystkim lekkie i wykonane z oddychającego materiału. Ważne jest także to, by dobrze amortyzowały stopę a jednocześnie stabilizowały jej położenie podczas ruchu. 

Same ćwiczenia i dieta to jednak nie wszystko. Ostatnio natknęłam się zupełnie przypadkiem na wyszczuplającą kurację 7 dniową. Składa się ona z soli do kąpieli Antycellulite Kofeina i Cynamon, soli do peelingu Skała Wulkaniczna i Czerwona Herbata, koncentratu 100 % Cynamonowo - Kofeinowego z Czekoladą i Mallorca Slim Body Cream. 

Zdjęcie: Źródło
Stosowanie:
Dzień 1. Bierzemy kąpiel z dodatkiem soli do kąpieli Antycellulite Kofeina i Cynamon (1). Po kąpieli wykonujemy peeling solą Skała Wulkaniczna i Czerwona Herbata (2). Spłukujemy pod bieżącą wodą. Wmasowujemy krem Mallorca Slim (4). I idziemy spać. 

Dzień 2. Rano wmasowujemy krem Mallorca Slim (4). Wieczorem po letnim prysznicu nakładamy cienką warstwę koncentratu 100 % Cynamonowo - Kofeinowego z Czekoladą (3) na wybraną część ciała i po upływie 5 min. spłukujemy. Idziemy spać.

Dzień 3. Rano wmasowujemy krem Mallorca Slim (4). Wieczorem po letnim prysznicu nakładamy cienką warstwę Koncentratu Cynamonowo - Kofeinowego z Czekoladą (3) na skórę w miejscach odkładania się tkanki tłuszczowej: uda, pośladki, brzuch, biodra. Po czym owijamy ciało folią. Obserwujemy skórę. Zabieg możemy wydłużyć do 10 minut. Po czym idziemy spać. 

Dzień 4.  Rano wmasowujemy krem Mallorca Slim (4). Wieczorem po letnim prysznicu nakładamy cienką warstwę Koncentratu Cynamonowo - Kofeinowego z Czekoladą (3) na skórę w miejscach odkładania się tkanki tłuszczowej: uda, pośladki, brzuch, biodra. Po czym owijamy ciało folią. Obserwujemy skórę. Zabieg możemy wydłużyć do 15 minut. Po czym idziemy spać.

Dzień 5.  Rano wmasowujemy krem Mallorca Slim (4). Wieczorem po letnim prysznicu nakładamy cienką warstwę Koncentratu Cynamonowo - Kofeinowego z Czekoladą (3) na skórę w miejscach odkładania się tkanki tłuszczowej: uda, pośladki, brzuch, biodra. Po czym owijamy ciało folią. Obserwujemy skórę. Zabieg możemy wydłużyć do 20 minut. Po czym idziemy spać.

Dzień 6. Rano wmasowujemy krem Mallorca Slim (4). Wieczorem bierzemy kąpiel z solą Kofeina i Cynamon (1). Wykonujemy peeling solą do peelingu (2). Spłukujemy ciało bieżącą wodą. Wmasowujemy krem Mallorca (4) i idziemy spać.  

Dzień 7. Rano wmasowujemy krem Mallorca Slim (4). Wieczorem po letnim prysznicu nakładamy cienką warstwę Koncentratu Cynamonowo - Kofeinowego z Czekoladą (3) na skórę w miejscach odkładania się tkanki tłuszczowej: uda, pośladki, brzuch, biodra. Po czym owijamy ciało folią. Obserwujemy skórę. Zabieg możemy wydłużyć do 25 minut. Po czym idziemy spać.

To było by dziś na tyle. Już wkrótce kolejna porcja dietetycznych inspiracji z owocami w roli głównej. 

A jak Wy dbacie o swoje ciało? Macie swoje sprawdzone sklepy z odzieżą treningową? Po jakie kosmetyki do pielęgnacji sięgacie?

8 komentarzy:

  1. ha to ja ise pochwale wczoraj 2km na poczatek sie ciesze a i mam taka kuracje bingospa bede sie smarowac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam sie nad jej kupnem. Czy jest skuteczna?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zawijam się folią choć ostatnio rzadziej. dbam io dietę ale sportu w moim życiu jest ostatnio mnij.

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam właśnie dobrych bucików ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam sobie żel antycellulitowy z BS, ćwiczę z Mel B i liczę na ujędrnienie ciałka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zamierzam sobie skompletować własny zestaw do ćwiczeń. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...