Powiew Prowansji

Drogie moje, w jednym z poprzednich postów dzieliłam się z Wami informacją o przesyłce, jaką dostałam niespełna dwa dni temu oraz faktem, że zostałam jedną z ambasadorek marki LPM. Wówczas tylko nadmieniłam Wam, co znajdowało się w mojej paczce a dziś spieszę by nieco bardziej przybliżyć jej zawartość. Prócz wspomnianej opaski na oczy, która ma za zadanie wzmóc doznania zapachowe znalazły się dwa pełnowymiarowe produkty. 

Verveine & Citron
Werbena i Cytryna

Le Petit Marseillais Werbena i Cytryna 



"Otul się zapachem werbeny i lekką cytrusową nutą. Werbena z Le Petit Marseillais to pełna aromatu roślina rozkwitająca w promieniach prowansalskiego słońca. Jej zbiory przypadają na okres tuż przed kwitnieniem. Dojrzewająca w gorącej Sycylii cytryna użyta w recepturze Le Petit Marseillais pochodzi z upraw ekologicznych, a jej organiczne olejki eteryczne są wydobywane z kory drzew cytrynowych."



Wyjątkowa delikatność - formuła jakiej pragnie Twoja skóra

"Le Petit Marseillais Werbena i Cytryna delikatnie oczyszcza Twoją skórę. Lekka, łatwa do spłukiwania piana pozostawia świeży, słoneczny zapach. Twoja skóra czuje się rozpieszczona - jest miękka, nawilżona i odświeżona!"


pH naturalne dla skóry/ produkt testowany dermatologicznie/
 baza myjąca pochodzenia roślinnego

Orange & Pamplemousse 
Pomarańcza i Grejpfrut



"Odkryj prawdziwą stronę swej natury z delikatnym żelem pod prysznic i do kąpieli Le Petit Marseillais. Składniki pochodzenia naturalnego oraz wyjątkowy zapach sprawią, że prysznic i kąpiel będą dla Ciebie chwilą prawdziwej przyjemności."



Czerp z bogactwa natury

" Otul się świeżością nasyconą nutą cytrusowego aromatu. Poczuj wyjątkowy zapach dojrzałych pomarańczy i grejpfrutów. Użyte w naszej recepturze cytrusy pochodzą z upraw organicznych i zostały zebrane w basenie Morza Śródziemnego"


Wyjątkowo delikatna formuła dla Twojej skóry

" Delikatny żel pod prysznic i do kąpieli Le Petit Marseillais Pomarańcza i Grejpfrut delikatnie oczyszcza Twoją skórę. Aksamitna, łatwa do spłukiwania piana pozostawia cytrusowy zapach ze słonecznymi nutami. Twoja skóra jest miękka, nawilżona i odświeżona!"


pH naturalne dla skóry/ produkt testowany dermatologicznie/
baza myjąca pochodzenia roślinnego

Twój mały naturalny gest



" Opakowanie nadaje się do recyklingu: wyrzucając butelkę z zakrętką do segregowanych odpadów sprawisz, że surowiec zostanie ponownie wykorzystany."


W ofercie marki znajdują się żele pod prysznic o zapachu:

Kwiatu pomarańczy

Mandarynki i Limonki

Mleczka Waniliowego

Miodu Lawendowego 

Słodkiego Mleczka Migdałowego

Białej Brzoskwini i Nektarynki

Werbeny i Cytryny - NOWOŚĆ!

oraz 

żele pod prysznic i do kąpieli 

Oliwa z oliwek i kwiat Tilii

Morela i orzech laskowy

Kwiat wiśni


To jednak nie jedyne produkty, jakie proponuje Wam marka LPM. Te oraz wiele innych znajdziecie na stronie www.lpm.pl

Wszystkie one są łagodne dla skóry, świetnie oczyszczają i sprawiają, że staje się ona nawilżona, gładka i pachnąca. 

Teraz, kiedy pokrótce przybliżyłam Wam produkty LPM, mam nadzieję, że tym chętniej po nie sięgniecie. Wkrótce możecie się spodziewać moich opinii o testowanych produktach. Teraz jest na to zdecydowanie zbyt wcześnie. Mam nadzieję, że chętnie przeczytacie o moich doświadczeniach z kosmetykami LPM. 

A Wy znacie te produkty? Przypadły Wam one do gustu?

Komentarze

  1. Gratuluję:) Fajny pomysł mieli z tą opaską na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie zużywam zapasy żeli , ale zamierzam zapoznać się z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachy idealnie trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam tę paczuszkę, zapach pomarańczowego żelu bardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony żel pod prysznic<3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje