Inspirujące piątki: garść inspiracji...

Drogie moje, tydzień minął mi niesłychanie szybko. Zanim zdążyłam się zorientować powitał mnie kolejny już piątek. W związku z tym dniem jak zapewne część z Was wie zapoczątkowałam na swoim blogu pewien cykl wpisów pod hasłem: " Inspirujące piątki: garść inspiracji".


To właśnie dzięki takim postom, jak ten mam niepowtarzalną okazję, by podzielić się z Wami tym wszystkim. co przez ostatni tydzień mnie zachwyciło i co chciałabym pokazać także i Wam. Mam nadzieję, że kolejna porcja inspiracji przypadnie Wam do gustu. W tym tygodniu nie zdołałam zamieścić tego posta wczoraj dlatego przychodzę z nim dziś. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to małe spóźnienie i chętnie zobaczycie kolejny już wpis z tego cyklu. A tymczasem zapraszam do oglądania.

Na początek jak to było także i w zeszłym tygodniu mam dla Was wnętrzarskie inspiracje. Przyznam się, że trudno jest mi się oprzeć kiedy widzę jakieś piękne wnętrze. Stąd tu tyle zdjęć tego typu.

WNĘTRZA
________________________________________

Salon to miejsce w domu, gdzie spędzamy najwięcej czasu z książką, czasopismem, oglądając telewizję czy słuchając muzyki. Ważne jest więc to by starannie dobrać zestawy mebli, które spełnią nasze wymagania i upodobania. Wygodna kanapa czy fotel umiejscowiony w otoczeniu szafek, komód i regałów tworzy swój niezwykły klimat dla każdego z członków rodziny. Salon to także miejsce będące wizytówką każdego domu. To właśnie tu przeplata się nowoczesność z klasyką, czasem pojawia się ziarnko ekstrawagancji i doza oryginalnych rozwiązań. 



Ciemne meble to idealne rozwiązanie w przypadku kuchni tradycyjnej, choć świetnie odnajdują się też w nowoczesnych aranżacjach. O kierunku do którego dążymy tak naprawdę decydują detale oraz wystrój wnętrza. 

Przepiękna kuchnia i to, co na mnie zrobiło największe wrażenie - meble. Wydawało by się, że są one proste, jednak w tym właśnie tkwi ich urok. 






Uwielbiam wszystkie te aranżacje, gdzie na pierwszy plan wyłaniają się wszechobecne miękkie i kobiece poduszki. Nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia czy pojawiają się one wewnątrz czy na zewnątrz. To, co możecie zobaczyć powyżej to nie tylko moje ukochane poduszeczki. To także meble wykonane przy użyciu zwyczajnych palet.


Palety drewniane 
_________________________________________________________________________________

Przy ich użyciu obecnie powstają łóżka, stoliki jak i półki. Nie mniej dobrze wyglądają też w ogrodzie czy na tarasie. Cieszą się one naprawdę ogromną popularnością i coraz częściej stawiane są w domach i mieszkaniach. Meble wykonane tą metodą są wygodne a co ważniejsze można je zrobić samodzielnie. 


Pozostałe zdjęcia, które możecie zobaczyć poniżej określiłabym mianem: beuty- czyli wszystko co jest piękne i pochodzi z przeróżnych kategorii.

BEAUTY
________________________________________


Ostatnio tym, co mnie zauroczyło jest styl  znany jako vintage. Wiem, że część z Was wie o czym mówię. Tym jednak z Was, które spotykają się z nim po raz pierwszy spieszę wyjaśnić. Styl vintage w modzie to umiejętne powroty do przeszłości, a tym samym łączenie ze sobą nowych i starych ubrań. 

Jak zatem wygląda flirt ze stylem vintage we wnętrzach? Vintage to tęsknota za "dawnymi, dobrymi czasami", słabość do przedmiotów z duszą oraz umiejętność komponowania ich z nowoczesnymi. To, co mnie podoba się w stylu vintage to to, że tak naprawdę ogranicza nas jedynie nasza wyobraźnia. Wyobraźcie sobie bowiem że prawdziwy miłośnik tegoż stylu znajdzie coś idealnego do swojego wnętrza grzebiąc w skarbach przeszłości.





Porcelana
______________________________________________________

Pewnie nie jedna z Was ma sentyment do pięknej, kolorowej i co ważniejsze kobiecej porcelany. Mnie samej także niełatwo jest obojętnie obok mnóstwa filiżanek, talerzyków czy dzbanuszków. Nie raz już zdarzyło mi się przy okazji jakiejś rodzinnej uroczystości wręczyć mojej Mamie nie co innego, jak właśnie filiżanki - pojedyncze, urocze egzemplarze czy też całe komplety. Wszystkie jednak są urocze i trudno byłoby przejść obok nich obojętnie. 




Róże
_________________________________________________________________________________

Obecność tych kwiatów w dzisiejszym poście, jak może część z Was wie, nie jest przypadkowa. To jeden z gatunków. które wręcz uwielbiam w każdej postaci. Nie muszą to być świeże, cięte rośliny. Wszystkie kompozycje, gdzie choćby pojawia się motyw różany w zupełności wystarcza by umieścić je pośród tych, które skradły moje serce. Dziś jak widzicie róże są wszechobecne. 




Moda w stylu vintage
________________________________________________________________________________


VINTAGE - SPOSÓB NA WYRÓŻNIANIE SIĘ Z TŁUMU

Na wielu Waszych blogach często spotykam się ze stylizacjami, w których sięgacie po łupy pochodzące z sh. Przyznacie, że każdy z takich zestawów, wyróżnia jego posiadaczkę z tłumu. 



NIE OGLĄDAJ SIĘ ZA SIEBIE, NIE PATRZ W PRZYSZŁOŚĆ. SKONCENTRUJ SIĘ NA TYM, CO TU I TERAZ. 

NIGDY NIE ŻAŁUJ TEGO CO SPRAWIŁO, ŻE CHOĆ PRZEZ CHWILĘ BYŁEŚ 
SZCZĘŚLIWY




____________________________________________________

Kobieta z klasą to nie drogie ubrania ani sznur pereł. Kobieta z klasą to życie z godnością i szacunkiem do siebie i innych.
_____________________________________________________ 



LANDSCAPE
________________________________________



A na koniec uroczy pieseczek :) 


Jak Wam się podobają moje dzisiejsze inspiracje? 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje