Paczuszka z produktami prOVag

Drogie moje, dzisiejszy dzień rozpoczął się dla mnie w bardzo miły sposób. Z samego rana zadzwonił telefon i usłyszałam, że zmierza do mnie pan kurier z przesyłką. Początkowo przekonana byłam, iż w tak ekspresowym tempie dotrze do mnie moje zamówienie na allegro. W momencie jednak gdy pudełko znalazło się w moich dłoniach, zaczęłam mieć wątpliwości. Jakoś na przesyłkę z Allegro mi to nie wyglądało. Błyskawicznie zaczęłam rozpakowywać zawartość pudełka i co się okazało? Jakiś czas temu otrzymałam maila z informacją, że po wypełnieniu ankiety zakwalifikowałam się do testowania prOVag żel do higieny intymnej. I dzisiaj właśnie obiecana przesyłka dotarła i to, co otrzymałam przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Dlaczego? Przekonacie się o tym już za chwilę...


W paczce znalazłam bowiem specjalistyczny prOVag żel do ochrony i łagodzenia podrażnień oraz innych objawów zakażeń intymnych. W prezencie dołączono także ręcznik do higieny intymnej i próbki prOVag emulsji do higieny intymnej dla dzieci, kobiet, w tym alergików.

prOVag żel

Specjalny żel dla kobiet i dzieci 
do zapobiegania i leczenia wspomagającego zakażeń okolic intymnych

Informacja producenta: 

Wskazania:

prOVag żel polecany jest kobietom i dzieciom od trzeciego roku życia ze skłonnościami do suchości zewnętrznych narządów płciowych, zaburzeń naturalnej mikroflory oraz nawracających  stanów zapalnych. 

prOVag żel można stosować codziennie lub doraźnie w celu:

wspomagania leczenia zakażeń bakteryjnych i grzybiczych okolic intymnych

utrzymania równowagi mikroflory okolic intymnych

łagodzenia objawów zakażenia bakteryjnego lub grzybiczego, takich jak pieczenie, świąd i dyskomfort w obrębie zewnętrznych narządów płciowych

utrzymania fizjologicznego, kwaśnego pH okolic intymnych, które hamuje nadmierny wzrost bakterii i grzybów


oraz profilaktycznie w stanach zwiększonego ryzyka wystąpienia stanów zapalnych w okolicach intymnych, a zwłaszcza:

w trakcie i po kuracji antybiotykowej ( doustnej lub dopochwowej)

w sytuacjach utrudnionej higieny, np. podczas podróży

przy częstym korzystaniu z basenu, jacuzzi, sauny

po depilacji okolic intymnych

w okresie klimakterium, po połogu, w cukrzycy.

Dawkowanie i sposób użycia:

Po umyciu okolic intymnych nałożyć cienką warstwę prOVag żel na okolice krocza i zewnętrznych narządów płciowych. prOVag żel należy nakładać od przodu w kierunku odbytu. 

Zazwyczaj wystarczy jedna aplikacja żelu raz na dobę. W razie potrzeby prOVag można stosować 2-3 razy dziennie.

prOVag żel jest komfortowy w użyciu, nie brudzi bielizny, a specjalna konsystencja zapewnia przyjemne i długotrwałe nawilżenie.


Skład: 

Składnikami aktywnymi prOVag żel są metabolity bakterii Lactobacillusm które naturalnie chronią okolice intymne przed niekorzystnymi drobnoustrojami. W skład prOVag żel wchodzi także woda oraz substancje pomocnicze: glikol propylenowy, gliceryna, hydroksypropylometyloceluloza, alkohol fenyloetylowy, glikol kaprylowy, kompozycja zapachowa. 

Skoro już dziś skoncentrowałam się na produktach do higieny intymnej warto było by wspomnieć także o prawidłowej pielęgnacji tych okolic. 

A zatem systematyczna i prawidłowa higiena intymna jest niezwykle ważną sprawą, gdyż może pomóc zapobiec zakażeniom w obrębie pochwy i sromu. Istotna jest tu nie tylko częstotliwość, ale także sposób mycia oraz dobór odpowiednich kosmetyków.



Jak zatem powinna wyglądać prawidłowa pielęgnacja okolic intymnych?

Okolice intymne należy myć 1-2 razy dziennie. W czasie miesiączki podmywać się po każdej zmianie podpaski/tamponu. 

Do mycia najodpowiedniejszy jest strumień bieżącej wody ( prysznic, bidet ) i niezbyt gorąca woda.

Do mycia okolic intymnych należy używać specjalnych preparatów o pH ok. 4,8 - bez dodatków mydła, konserwantów, parabenów, SLS, SLES. A przed użyciem emulsję należy najpierw rozcieńczyć wodą na dłoni. 

Należy wycierać się papierowym ręcznikiem lub bawełnianym przeznaczonym do okolic intymnych. 

Zarówno mycie jak i osuszanie okolic intymnych powinno odbywać się w kierunku od przodu do tyłu. By uniknąć przeniesienia drobnoustrojów do pochwy. 

Należy unikać gąbek lub bardzo często je zmieniać.



Unikać syntetycznej i nieprzewiewnej bielizny oraz stringów. Zamienić je na bieliznę bawełnianą. 

Zrezygnować z gorących kąpieli oraz irygacji.

Po antybiotykoterapii dobrze byłoby odbudować ochronną mikroflorę układu pokarmowego i moczowo - płciowego. A tym samym zastosować podwójną osłonę do antybiotyku ( np. prOVag ).

W przypadku suchości, przy otarciach czy bolesnych stosunkach dobrze jest stosować żele do okolic intymnych lub/i nawilżające globulki dopochwowe ( np. HydroVag).

W okresie zwiększonego narażenia na problemy intymne  ( np. basen, podróż ) dobrze jest zastosować probiotyk - np. dopochwowy lek inVag

Przy pierwszych objawach stanów zapalnych dobrze jest zastosować sprawdzony preparat łagodzący podrażnienia np. prOVag żel i niezwłocznie udać się do ginekologa. 

Już wkrótce będziecie mogły przekonać się jak u mnie spisał się ten produkt.

Komentarze

  1. Wspaniała przesyłka,miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  2. zel jest super!! ja juz od kilku miesiecy go stosuje, zawsze jak tylko zdarzy sie jakies podraznienie sromu, to zel daje szybka ulge, zawiera kwas mlekowy wiec chroni tez wejscie pochwy przed szkodliwymi bakteriami, dodam tylke ze ostatnio kupilam tez provag emulssje do mycia okolic intymnych i probiotyk ginekologiczny Lactovaginal, ktory aplikuje dopochwowo, dzieki czemu mam zapewniona ochrone pochwe przed infekcjami, mysle ze taka pelna, kompleksowa kuracja okolic intymnych to najlepsza droga do ochrony intymnej!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam ze jest emulsja z tej serii. Od roku stosuje provag żel, jestem z niego bardzo zadowolona. Sprawdza się przy podrażnieniach okolic intymnych, świetnie chroni przed infekcjami i dobrze nawilża. Często stosowałam go w okresie karmienia piersią, przed stosunkiem jako żelu nawilżającego 9miałam wtedy problem z suchością pochwy).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam ze jest emulsja z tej serii. Od roku stosuje provag żel, jestem z niego bardzo zadowolona. Sprawdza się przy podrażnieniach okolic intymnych, świetnie chroni przed infekcjami i dobrze nawilża. Często stosowałam go w okresie karmienia piersią, przed stosunkiem jako żelu nawilżającego 9miałam wtedy problem z suchością pochwy).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje