STYLIZACJE - czwartek, 10 grudnia 2015

Propozycje świątecznych stylizacji.

Drogie moje, do świąt zostało jeszcze co prawda trochę czasu, ale jest to już świetna okazja ku temu by pokazać Wam moje propozycje świątecznych stylizacji. Wiele z Was, podczas Bożego Narodzenia decyduje się na eleganckie zestawy. Ja tymczasem chcę pokazać Wam, że w tym świątecznym czasie można fajnie wyglądać, nawet jeśli nie jesteście zwolenniczkami klasycznej elegancji. Pośród moich propozycji znalazły się zatem zestawy przede wszystkim dla dziewczyn, preferujących wygodę i luz nawet w takie wyjątkowe dni, jak Boże Narodzenie. Nic przecież nie psuje tak humoru jak, zmuszanie się do włożenia czegoś, co normalnie nie znalazło by się w naszej garderobie. Przyznacie mi z pewnością rację, że trudno jest cieszyć się świąteczną atmosferą, kiedy nie czujemy się sobą w noszonym właśnie ubraniu. To, co za chwilę zobaczycie to w większości propozycje, stworzone z myślą o świętowaniu w domowym zaciszu, podczas rodzinnych spotkań. Obecnie coraz więcej ludzi odchodzi od tradycyjnego spędzania całych świąt przy suto zastawionym stole i po posiłku wychodzi całą rodziną na długi spacer. W przypadku moich propozycji wystarczy dodać zaledwie kilka elementów, by móc swobodnie wyjść na zewnątrz.Jak zawsze przy okazji posta ze stylizacjami, mam nadzieję, że znajdziecie tu coś, co Wam się spodoba i zainspiruje do stworzenia własnych.  Jeśli więc jesteście ciekawe moich propozycji zapraszam do oglądania.

Stylowe święta z H&M
Zdjęcie: Źródło
Jak Wam pisałam już raz na blogu uwielbiam świąteczne sweterki. Mimo, braku ich uniwersalizmu, trudno jest mi przejść obok nich obojętnie. Jak zatem możecie się domyślić w moich propozycjach stylizacji ich również nie mogło zabraknąć.

STYLIZACJA #1

Podstawę tej propozycji stanowi uroczy, świąteczny sweterek z reniferem. Zestawiony tu został z jasną, niebieską koszulą oraz dżinsowymi rurkami. Dobierając obuwie, postawiłam na wyraziste, rzucające się w oczy i bardzo wygodne buty. Do zestawu dobrałam delikatne, świąteczne kolczyki w kształcie czerwonych kokardek oraz bożonarodzeniową bransoletkę typu Pandora. W momencie, gdy wybieramy się na zewnątrz wystarczy do zestawu dodać bezowe nauszniki, kraciasty szal, ocieplaną parkę i obowiązkowo torebkę i rękawiczki. Tak ubranym z pewnością nie straszne nam żadne warunki atmosferyczne.


Gwiazdka
STYLIZACJA #2

W kolejnej propozycji podobnie postawiłam na świąteczny sweter. Ten jednak nie jest tak krzykliwy, jak inne. które będziecie miały okazję zobaczyć przy okazji tego postu. Przeplatają się w nim - beż, biel, brąz oraz czerwień. Dobrałam do niego czarne, a'la skórzane spodnie. W przeciwieństwie do poprzedniej propozycji jest to zestaw znacznie bardziej kobiecy. Dopełnieniem są tu czarne botki na obcasie. Jako okrycie wierzchnie wybrałam krótki, kraciasty płaszczyk z futrzanym kołnierzem, który świetnie sprawdzi się podczas świątecznego spaceru. Jako dodatki wybrałam brązowy kapelusz z dużym rondem, rękawiczki z futerkiem i czarną torebkę. W doborze postawiłam na pełen minimalizm: jedynie kolczyki, delikatny naszyjnik oraz  zegarek.

Gwiazdka2

STYLIZACJA #3

Stylizacja, którą zobaczycie już za chwilę powstała z myślą o rodzinnym spędzaniu czasu w domowych pieleszach, dobrze zatem jest czuć się wygodnie. Wybrałam więc ubrania, które z pewnością nie będą krępowały ruchów, bez względu na to, jak aktywnie będziemy spędzać wówczas czas. Jestem pewna, że docenią tę stylizację zwłaszcza Ci, posiadający w gronie rodzinnym małe dzieci. Nie muszę Wam chyba mówić, jak potrafią być absorbujące. 

Podstawą zestawu jest tu świąteczny sweter w kolorach bieli i czerwieni oraz dżinsowe rurkami. Dopełnieniem jest tu futrzana kamizelka oraz ciepłe, urocze bambosze. Dobierając biżuterię sięgnęłam po świąteczne akcenty: kolczyki w kształcie kokardek, bransoletkę oraz zegarek. Obowiązkowo wyrazista, czerwona pomadka, perfumy i manicure. 

gwiazdka3

STYLIZACJA #4

Podstawą kolejnej propozycji jest biała koszulka ze świąteczną motywem, czarne dżinsy oraz brązowy, krótki żakiet. Do tego bożonarodzeniowe skarpetki, które będą przypominać o tym jaką właśnie mamy okazję. Okryciem wierzchnim jest tu beżowa parka. Wybierając obuwie sięgnęłam po wygodne, miękkie buty. W doborze biżuterii pełen minimalizm. Chcąc nieco ożywić całość zdecydowałam się na różowe dodatki: szalik, czapkę oraz rękawiczki. Nie mogłam zapomnieć o torebce, bez której ani rusz kiedy chcemy wybrać się na spacer. 

gwiazdka4

STYLIZACJA #5

No i nareszcie nadeszła pora na ostatnią już świąteczną propozycję. Ona, podobnie jak i stylizacja #3 najlepiej sprawdzi się w domu. Podstawą zestawu jest tu kraciasta koszula, dżinsowe rurki oraz kardigan w kolorze czerwonego wina. Dopełnieniem stylizacji są tu ciepłe kapcie, świąteczne skarpetki i czapka mikołajkowa. W doborze biżuterii - pełen minimalizm. Obowiązkowo czerwona pomadka oraz manicure.

gwiazdka5


Nie wiem, jak Wy ale ja właśnie taki styl preferuję przy okazji świąt Bożego Narodzenia. W takich luźnych stylizacjach czuję się najlepiej i sweterki, bez względu na to czy świąteczne czy nie na okres zimowy pasują mi najbardziej. 

A Wy? W czym spędzacie ten świąteczny czas z rodziną? 
Jaki styl Wy preferujecie? Odnalazłyście tu coś, co Wam szczególnie przypadło do gustu?

  1. Fajne propozycje, ja pewnie wcisnę się w jakąś sukienkę w te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza i druga propozycja najbardziej przypadły mi do gustu, ze wskazaniem na pierwszą :)

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://monika-ludwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje propozycje są super, ja nie mam pojęcia w co się ubiorę, raczej będzie tradycyjnie i elegancko własnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzyłaś świetne zestawy, parka z pierwszej stylizacji jest genialna! Ja postawię klasycznie na sukienkę i szpilki, ale nie wyobrażam sobie ubierania choinki bez świątecznego sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. parka z pierwszej stylizacji jest świetna! jakiej firmy może wiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olivia parka - Wrap London
      1 420 PLN($358)WRAPLONDON.COM

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)