Naturalne piękno z kosmetykami mineralnymi Annabelle Minerals

Drogie moje, naturalne piękno większości z nas kojarzy się z wyglądem. Zaskakujące, zwłaszcza, że jeszcze do niedawna bardzo niewiele się o tym mówiło. Dla wielu pojęcie naturalnego piękna było prawdziwą abstrakcją. Wyznacznikiem atrakcyjności kobiety był mocny i wyrazisty makijaż a jego brak nie najlepiej o niej świadczył. Nikogo zatem nie dziwiła gruba warstwa podkładu, tusz niemal spływający z rzęs i intensywny kolor pomadki. Jak wiele z Was słusznie zauważy make up dalece odbiegał od propagowanego obecnie minimalizmu. Sama jeszcze pamiętam czasy, kiedy nie wyobrażałam sobie wyjścia z domu bez grubej warstwy makijażu. Pojęcie naturalnego piękna było mi wówczas obce. Pod makijażem ukrywałam to, co miałam najcenniejsze - młodość, świeżość i delikatność. Dopiero z czasem uświadomiłam sobie, że nie muszę tego robić a wręcz nawet nie powinnam. Nie mam się przecież czego wstydzić, bo jestem młoda i mam zdrową skórę, której z powodzeniem wystarczy  subtelniejszy i delikatniejszy makijaż nawiązujący do panujących trendów.


Obecnie dużą popularnością cieszą się zupełnie inne kanony piękna. Dominuje minimalizm i makijaż no make up, którego zadaniem jest zatuszowanie mankamentów i podkreślenie atutów w myśl zasady "im mniej tym lepiej". Makijaż zgodny z aktualnymi trendami powinien być naturalny, z brzoskwiniową cerą, rozświetlonymi powiekami. Liczy się w nim przede wszystkim świeżość, lekkość i trwałość. Sprzymierzeńcem naturalnego makijażu jest skóra muśnięta słońcem, która nie wymaga wiele zabiegów kosmetycznych. Świetnie odnajdują się więc tu kosmetyki mineralne, które dla niektórych są nowym odkryciem. Prawda jednak jest taka że znane były już w czasach antycznych a dopiero teraz mają swoje pięć minut.


Makijaż mineralny wykonuje się przy użyciu kosmetyków mineralnych, które charakteryzują same zalety: lekkość, trwałość i naturalność. W dodatku nie powodują podrażnień, nawet w przypadku cery wrażliwej i delikatnej. Produkty te są tak bezpieczne, że mogą być stosowane nawet po zabiegach nie obojętnych dla skóry takich jak mikrodermabrazja, operacje dermatologiczne a nawet zabiegi plastyczne, które powodują zaczerwienienie i podrażnienie.


Mogą po nie sięgać także osoby posiadające cerę trądzikową i alergiczną. Zastanawiacie się gdzie tkwi ich fenomen? 

PRAWDZIWE PIĘKNO NALEŻY CZERPAĆ Z NATURY

Kosmetyki mineralne są w pełni naturalne, przez co nie podrażniają. Składają się z minimalnej ilości składników łagodnych i delikatnych dla skóry ( nawet tej dotkniętej zmianami trądzikowymi oraz alergią ), która potrzebuje właściwej pielęgnacji i makijażu. 

Nie znajdziecie w nich ni grama chemii, a wiec środków konserwujących, wosków czy substancji zapachowych. Składają się w pełni z minerałów. Podstawowymi składnikami kosmetyków mineralnych są:

mika - odpowiedzialna za rozświetlenie cery i optyczne spłycenie drobnych zmarszczek

tlenek cynku - o właściwościach ściągających, kojących i antybakteryjnych, który przyczynia się do wysuszania wyprysków i korzystnie wpływa na gojenie się zmian skórnych. 

dwutlenek tytanu - naturalny filtr przeciwsłoneczny 

tlenki żelaza - odpowiadające za kolory kosmetyków i nie podrażniające skóry. 


KOSMETYKI MINERALNE CZY DLA KAŻDEGO?

Jeszcze do niedawna miałam do nich mieszane uczucia. Moje spojrzenie na nie radykalnie się zmieniło wraz z pierwszą aplikacją. Początkowo obawiałam się, że ich sypka konsystencja nie będzie dobrze współgrać z typem posiadanej przeze mnie cery. Szybko jednak okazało się, że zostały one wręcz dla mnie stworzone. Ich gęsta konsystencja sprawia że dobrze chwytają się pędzli a tym samym aplikacja przebiega bez problemu. Potrzeba naprawdę niewiele produktu, by uzyskać oczekiwany efekt. W przypadku cery problematycznej lub chęci uzyskania lepszego krycia można bez obaw zastosować kilka warstw, bez obaw o nieestetyczny efekt maski. Jeśli jeszcze nie przekonałyście się czy kosmetyki są dla Was, to zapewniam że można ich używać w przypadku każdego rodzaju cery. Świetnie radzą sobie z nadmiarem sebum, jednocześnie podsuszając istniejące drobne krostki. Cieszą się ogromną popularnością wśród kobiet w ciąży, ponieważ ze względu na naturalny skład są bezpieczne dla dziecka.




MAKIJAŻ MINERALNY Z ANNABELLE MINERALS

DLACZEGO WARTO STOSOWAĆ KOSMETYKI MINERALNE? 

Kosmetyki mineralne do swojej oferty wprowadza coraz więcej firm kosmetycznych. Kobietom jednak trudno jest się do nich przekonać, kiedy dotychczas stosowały tradycyjne. Tak, tak wiem co mówię. Sama do niedawna zaliczałam się do tej grupy. Obawiałam się, że nie zapewnią mi takiego efektu krycia, do jakiego jestem przyzwyczajona. A jak to jest naprawdę z tymi kosmetykami mineralnymi ?

1. Są zdrowsze od tradycyjnych kosmetyków

Tradycyjne kosmetyki w swoim składzie zawierają sporo chemii, która może szkodzić zwłaszcza skórze wrażliwej, przyczyniając się do powstawania wyprysków. Zupełnie inaczej jest w przypadku kosmetyków mineralnych. Są one znacznie bezpieczniejsze i zdrowsze, ponieważ nie zatykają porów. Dodatkowo osiadając na powierzchni skóry, tworzą barierę ochronną przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, pozwalając mimo to jej oddychać. Zawartość tlenku tytanu chroni przed promieniami słonecznymi. 

2. Oferta kosmetyków mineralnych jest bardzo różnorodna. 

Wśród kosmetyków mineralnych znajdują się: pudry, podkłady, korektory, cienie do powiek, róże, bronzery a nawet tusze i eyelinery. Oferta jest tak bogata, że znajdzie tu coś dla siebie każda kobieta bez względu na to czy preferuje kosmetyki o sypkiej konsystencji czy też woli używać ich na mokro (z dodatkiem wody lub kremu nawilżającego). 

3. Posiadają dłuższy termin ważności niż kosmetyki tradycyjne.

Kosmetyki mineralne w przeciwieństwie do tradycyjnych znacznie dłużej mogą służyć, ponieważ mają dłuższy termin ważności. Nie grozi nam więc to, że zaraz po kilku aplikacjach zmieni się ich konsystencja lub pogorszy się jakość.

4. Kosmetyki mineralne są bardziej trwałe niż tradycyjne. 

Te z Was, które malują się na co dzień z pewnością borykają się z problemem braku trwałości. Niejednokrotnie wiąże się to z ciągłym zerkaniem do lusterka i poprawianiem makijażu. Sytuacja ulegnie natychmiastowej poprawie dzięki aplikacji kosmetyków mineralnych, które są trwalsze od tych tradycyjnych i już niewielka ich ilość zapewni doskonałe krycie i tuszowanie niedoskonałości.

5. Zapewniają naturalny wygląd. 

Kosmetyki mineralne zawierają naturalne pigmenty, zapewniające idealne tuszowanie niedoskonałości. Dodatkowo posiadają lekką konsystencję, która nie obciąża i nie powoduje efektu maski. 

6. Idealnie sprawdzają się latem.

Kosmetyki mineralne nie spływają z twarzy, ponieważ idealnie się komponują ze skórą. Świetnie zatem sprawdzają się latem, jak i podczas intensywnego wysiłku.

zBLOGowani.plJak widzicie kosmetyki mineralne mają naprawdę wiele zalet. Mogą one tylko korzystnie wpłynąć na kondycję skóry każdej z nas. Nic więc dziwnego, że z dnia na dzień zjednują sobie one rzesze zadowolonych kobiet, które choć na chwilę chcą dać skórze odpocząć, zbliżyć się do natury a przy tym poczuć się naturalnie pięknymi. Jeśli zatem jeszcze nie miałyście okazji wypróbować ich na własnej skórze, to gorąco Was do tego zachęcam. Zapewniam Was, że jak sięgniecie po nie raz, nie będziecie chciały wrócić do tradycyjnych kosmetyków.



A jakie są Wasze doświadczenia z kosmetykami mineralnymi?
Przypadły Wam do gustu? 


Komentarze

  1. śliczna buźka, bardzo polubiłam kosmetyki mineralne za ich naturalność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki mineralne, mam kilka produktów Annabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna z Ciebie dziewczyna to i makijażu nie potrzeba, naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz ;) Ja również bardzo lubię kosmetyki mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie zdecydowanie no makeup pasuje :) Ja chyba trafiam na jakieś felerne kosmetyki mineralne, bo u mnie się nie spisują. Szybko zaczynam się świecić, a po kilku godzinach już nic nie zostaje na twarzy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 zdecydowanie siè sobie bardziej podobam w takiej wersji 😘

      Usuń
  6. Promieniejesz :) Bardzo lubię kosmetyki Annabelle Minerals.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem na tak! :) Oprócz kosmetyków mineralnych, uwielbiam puder ryżowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze ich nie próbowałam, ale słyszałam sporo dobrych opinii, także muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny makijaż i kilka cennych rad ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja aaktualnie używam kosmetyków mineralny Lily Lolo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepszy makijaż to ten, który podkreśli naturalne piękno :) najgorsze są te "maski" na twarzach, brrrr...

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie wyglądasz w takim naturalnym wydaniu! :)
    Muszę poznać dokładniej kosmetyki mineralne, by wyrazić opinię, ale moje
    dotychczasowe doświadczenia w tej materii nie należą do najlepszych.
    Być może kiedyś to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje