Nivea Volume Care - niespodzianka od Nivea

Drogie moje, w dniu dzisiejszym do moich drzwi zapukał kurier i wręczył mi pokaźnych rozmiarów pakunek. Nie dało się nie zauważyć malującego się na mojej twarzy zaskoczenia, zwłaszcza że niczego się nie spodziewałam. Błyskawicznie rozpakowałam przesyłkę i moim oczom ukazało się pudełko z wizerunkiem uśmiechniętej kobiety, logo marki oraz chwytliwym hasłem: "Zachwycaj podwójną objętością!". Muszę przyznać, że Nivea dokłada wszelkich starań by zaskakiwać. Jak dotąd -a jest to już moja kolejna przesyłka - wszystkie są zapakowane w uroczy sposób i żadne z opakowań się nie powtórzyło. Dla mnie jest to niezwykle ważne, bo jestem typem osoby, która ogromną wagę przywiązuje do takich detali. 


Pudełeczko jest naprawdę urocze. Dodatkowo wyposażone zostało w specjalne magnetyczne zamknięcie, dzięki czemu cała zawartość spokojnie spoczywa wewnątrz niego. Mimo, umieszczonego hasła na wierzchu pudełka do ostatniej chwili nie miałam pojęcia co jest w środku. Dopiero po jego otwarciu wszystko stało się jasne. Wewnątrz czekała na mnie kolejna seria kosmetyków Nivea Volume Care, składająca się z szamponu, odżywki oraz lakieru do włosów.



Linia Nivea Volume Care, powstała z myślą o wszystkich tych z nas, którym zależy na zapewnieniu włosom niepowtarzalnej objętości na poziomie pielęgnacji i stylizacji. Kosmetyki te zawierają formułę z Nutri - Esencją z olejkiem makadamia, które troszczą się o piękno włosów.

VOLUME CARE SZAMPON





Informacje ze strony producenta: 

Pielęgnuje, widocznie zwiększa objętość i nie obciąża włosów dzięki innowacyjnej formule z Nutri - Esencją i ekstraktowi z bambusa. Linia przeznaczona dla włosów cienkich, pozbawionych objętości. 

DZIAŁANIE

Szampon NIVEA Volume Care z ekstraktem z bambusa - dla wyjątkowej objętości i gładkich w dotyku włosów:

Pielęgnuje nie obciążając włosów

Wzmacnia włosy i nadaje zauważalną objętość

Chroni włosy ułatwiając ich rozczesywanie

Rekomendowana cena detaliczna 9,99 zł/250 ml, 13,49/400 ml


VOLUME CARE ODŻYWKA




Informacje ze strony producenta:

Pielęgnuje, widocznie zwiększa objętość i nie obciąża włosów dzięki innowacyjnej formule z Nutri - Esencją i ekstraktowi z bambusa. Linia przeznaczona do włosów cienkich, pozbawionych objętości. 

DZIAŁANIE

Odżywka NIVEA Volume Care z ekstraktem z bambusa - dla wyjątkowej objętości i gładkich w dotyku włosów:

Pielęgnuje nie obciążając włosów

Wzmacnia włosy i nadaje zauważalną objętość

Chroni włosy ułatwiając ich rozczesywanie

Rekomendowana cena detaliczna: 9,99 zł/200 ml


VOLUME CARE LAKIER DO WŁOSÓW

Informacje ze strony producenta: 

Podwójna objętość i 24h utrwalenia. Linia przeznaczona dla włosów cienkich, pozbawionych objętości.

DZIAŁANIE

Lakier NIVEA Volume Care dla podwójnej objętości i bardzo mocnego utrwalenia:

Pielęgnuje i nie wysusza włosów

Wzmacnia włosy dodając im objętości i zapewniając utrwalenia do 24h

Chroni włosy i nie skleja ich

Rekomendowana cena detaliczna: 14,29/250 ml




Produkty, które dostałam do testów są dla mnie zupełną nowością. Jak dotąd nie miałam okazji się z nimi spotkać, dlatego najszybciej jak to możliwe zabieram się za ich testowanie. Już wkrótce możecie spodziewać się recenzji, na którą już dziś Was serdecznie zapraszam.

A Wy znacie te produkty?
Któryś z nich szczególnie przypadł Wam do gustu?

Komentarze

  1. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Do mnie nie wysłali takiej niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jeszcze wszystko przed Tobą 😋

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie niespodzianki jednak ostatnio rzadko mi się zdarzają. moim włosom brakuje objętości, ostatnio przeżywają gorszy okres

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za udane testowanie. Mam nadzieję, że odnajdziesz nowego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda tych produktów nie miałam, ale zazwyczaj z Nivea nie lubiłam do włosów... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywki z Nivei bardzo dobrze się u mnie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje