Prezent z okazji Dnia Matki: Srebrna biżuteria Murrano

Drogie moje, już za niespełna dwa dni przypada wyjątkowy dzień, jakim jest Dzień Matki. Dla nas wszystkich Mama jest osobą szczególnie bliską od pierwszych dni i łączy nasz z Nią niezwykła wieź. Nic więc dziwnego, że chcemy dla Niej tego co najlepsze, co wywoła uśmiech na Jej twarzy. Choć powinniśmy okazywać Jej swoją wdzięczność każdego dnia, to wiem że nie zawsze jest to możliwe. W nawale codziennych obowiązków, często brak nam czasu lub możliwości, by Jej za to wszystko podziękować. Na szczęście jest ten jeden dzień w roku, który motywuje nas do zwolnienia dotychczasowego tempa życia, wybrania wyjątkowego upominku i poświęcenia czasu Mamie. Samo kupno czegoś specjalnego nie należy do najłatwiejszych, zwłaszcza gdy zależy nam na czymś ekstra. 


Lepiej zatem zabrać się za to znacznie wcześniej. Te z Was, które mnie znają z pewnością wiedzą, że nie lubię odkładać spraw na później, dlatego też już kilka dni temu zaczęłam rozglądać się za odpowiednim upominkiem dla mojej Mamy, z okazji zbliżającego się Jej święta. Ogromna ilość propozycji, z jakimi się spotkałam przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Wiedziałam jednak, że chcę by upominek był wyjątkowy i niepowtarzalny. Na początku więc rozważałam kupno wytwornego i wartościowego pióra marki Parker, o którym pisałam w poście: Pióro Parker upominkiem na Dzień Matki. Ostatecznie zdecydowałam się na srebrną biżuterię, która będzie mogła towarzyszyć jej zawsze wtedy, kiedy tylko będzie miała na to ochotę i za każdym razem wywoła uśmiech na twarzy. 



KOMPLET BIŻUTERII 925 SILVER LAYERED B47

Nie chciałam jednak, by była ona jedną z wielu, jakie można kupić w pierwszym, lepszym sklepie. Zależało mi by miała w sobie to COŚ. Była wyjątkowa tak jak osoba, dla której została przeznaczona. Zdecydowałam się zatem na kupno w sklepie internetowym Murrano, o którym już niejednokrotnie na blogu Wam pisałam. Jeśli mimo wszystko jeszcze o nim nie słyszeliście to powiem, że jest on prawdziwą kopalnią inspiracji, w momencie gdy poszukujecie prezentu wyjątkowego dla wyjątkowej osoby. Każdy ze znajdujących się tam upominków podkreśli zarówno niezwykłość tego szczególnego dnia, jak i charakter osoby obdarowanej. Bestsellerem w ofercie sklepu jest złota złota biżuteria, jednak ja postawiłam na tę wykonaną ze srebra, gdyż w większości to ten rodzaj kruszcu znajduje się w szkatułce mojej Mamy. 

Muszę Wam się przyznać, że wybór nie należał do najłatwiejszych, bo Murrano oferuje mnóstwo srebrnej biżuterii o bardzo zróżnicowanym wzornictwie. Z pewnością jednak każdy zdoła wybrać dla osoby bliskiej coś, co idealnie wpisze się w jej gusta. Ja zdecydowałam się na komplet biżuterii 925 Silver Layered B47, w skład którego wchodzi prześliczna bransoletka oraz naszyjnik. 


NASZYJNIK - DŁUGOŚĆ 45 CM, WAGA 27 G
BRANSOLETKA - DŁUGOŚĆ 22 CM, WAGA 17 G

Na stronie sklepu znajdziemy informacje, że jest to biżuteria z grubej warstwy srebra z rdzeniem z białego mosiądzu. Połączona została natomiast przy użyciu specjalnej metody termicznej, która posiada kilka istotnych zalet, jak chociażby to, że biżuteria dzięki temu jest zdecydowanie tańsza niż ta wykonana z litego srebra, dużo bardziej plastyczna i wytrzymała. Zawartość srebra utrzymuje się mimo to na poziomie min. 55 % w ogólnej masie wyrobu natomiast wizualnie zupełnie nie różni się od tej z litego srebra. 



O innym pomyśle na upominek z okazji Dnia Matki przeczytacie w poście: 


Biżuteria jak widzicie trafiła do mnie zapakowana w śliczne pudełeczko, które wykonane zostało z należytą starannością i dbałością o każdy szczegół. Na wieczku umieszczono logo sklepu. Wewnątrz niego natomiast mogłam GRATIS wygrawerować wyjątkową dedykację zarezerwowaną wyłącznie dla Mamy, która miała podkreślić wyjątkowość oraz indywidualny charakter prezentu. Dla wszystkich tych, którym zależy na specjalnych życzeniach ale nie mają pomysłu na nie, umieszczono Bank Życzeń i Sentencji. Tuż przed zleceniem wykonania dedykacji każdy z klientów ma możliwość dokładnego dostosowania graweru do własnych potrzeb, dzięki dostępnemu kreatorowi. W zależności od rodzaju biżuterii życzenia mogą zostać umieszczone bezpośrednio na produkcie lub tak jak to było w moim przypadku na wysokiej jakości tabliczce. O miejscu graweru jesteśmy informowani bezpośrednio podczas składania zamówienia, toteż nie stanowi ono potem niespodzianki. Dzięki zastosowaniu podczas realizacji techniki laserowej, wybrana dedykacja jest nie tylko piękna ale przede wszystkim trwała. Zrealizowany przez Murrano upominek przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Z ogromną przyjemnością już dziś wręczyłam go Mamie, której zresztą podobnie jak mnie bardzo się spodobał. 

Jeśli więc będziecie potrzebowali wyjątkowego upominku na szczególną okazję z pełnym przekonaniem polecam Wam bogatą ofertę sklepu Murrano. Zamówienie trafiło do mnie w błyskawicznym tempie. Przez cały czas jego realizacji byłam informowana o postępach. Natomiast przystępne ceny i jakość oferowanych produktów przeszły moje najśmielsze oczekiwania. 

A Wy macie już upominki dla Waszych Mam? Co tym razem macie zamiar im podarować? Znacie ofertę sklepu Murrano? Miałyście okazję już robić tam zakupy?

Komentarze

  1. Nie mam absolutnie pomysłu na prezent eh:(((

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się, ładny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba :) Piękny jest !
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta biżuteria! Ja trochę inny prezent mamie dałam. Kwiaty i voucher do leszczyńskiego tunelu aerodynamicznego na lot. Mama ma go wykorzystać w weekend. Ucieszyła się. Chyba trochę się też nie spodziewała takiego szaleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna biżuteria, super prezent. :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny zestaw, każdej Mamie życzę takiej fajnej Córki :)

    Pozdrawiam
    Marcelina
    www.simplylife.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa w imieniu własnym jak i Mamy. P.S. Takie imię jak Ty miałam ppczątkowko nosić. Ostatecznie rodzice ulegli babci i zmienili

      Usuń
  7. biżuterię nosze rzadko, ale to jest prawdziwe arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria, zwłaszcza, gdy jest tak stylowo zapakowana, to zawsze dobry, gustowny prezent. :) Podpowiem jednak zupełnie oryginalną rzecz - podarowanie drugiej osobie niezwyklego przeżycia. To coraz popularniejsze - dać bliskiej osobie voucher na lot balonem, na lot w tunelu aerodynamicznym (super zabawa!), na przejażdżkę luksusowym samochodem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, bardzo gustowny prezent. Myślę, że to pudełeczko robi świetną robotę. Dodaje podarunkowi takiej klasy i szyku. Chociaż żeby dać komuś biżuterię, trzeba dobrze znać jego gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mojej mamie zawsze podobała się biżuteria srebrna z turkusem i postanowiłam jej takową sprezentować. Biżuteria to zawsze najlepszy prezent, bo każda kobieta uwielbia błyskotki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa bransoletka, choć dla mnie za długa, czy znajdzie się też jakaś podobna, albo też srebrna bransoletka modułowa z takimi przywieszkami?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje