Celebrytka... A czy Ty już ją masz?

Jeszcze kilka miesięcy temu z niecierpliwością wyczekiwałam nadejścia lata. Tymczasem przyznacie, że zdążyło dać się już nam we znaki za sprawą tropikalnych upałów i potwornej suszy. Choć astronomiczne lato przypadło zaledwie jeden dzień temu - w środę, 21 czerwca, a kalendarzowe nadeszło właśnie dzisiaj (22 czerwca), to jego obecność poczułam na własnej skórze znacznie wcześniej. Potwornie wysokie temperatury zmusiły mnie do sięgnięcia po odpowiednie na tę porę roku ubrania, które cechuje to, co lubię najbardziej - prostota i ich uniwersalny charakter. Nie podążam ślepo za aktualnymi trendami. W kwestii doboru ubrań nie gonię za tym co modne, lecz wybieram takie, które wpisują się w moje poczucie estetyki. Podobnie rzecz się ma w przypadku biżuterii. Pamiętam jeszcze czasy, kiedy mogła dla mnie nie istnieć. Obecnie uległo to zmianie i mam w swojej kolekcji kilka takich "perełek" bez których nie wyobrażam sobie codziennego funkcjonowania. Daleka jednak jestem od ciągłego dobierania biżuterii do każdej ze stylizacji. Cenię sobie natomiast bardzo minimalistyczną i lekką, która pasuje do wszystkiego.


Takim idealnym rozwiązaniem dla mnie jest celebrytka, niezwykle popularna pośród gwiazd. Zauważyć ją można na szyi Magdy Mołek, Małgorzaty Kożuchowskiej, Ewy Chodakowskiej czy  Agnieszki Szulim. Z równie dobrym przyjęciem spotkała się ona także ze strony blogerek, które niejednokrotnie prezentowały ją w swoich stylizacjach.


Ten rodzaj biżuterii składa się z delikatnego łańcuszka o lekkim splocie oraz niewielkiej zawieszki o różnorodnych kształtach, którym to przypisuje się pewną symbolikę. Wybór jest naprawdę ogromny. Najczęściej wybieranym motywem jest gwiazdka, serduszko, przeróżne geometrtczne kształty, czterolistna koniczyna czy symbol nieskończoności. Nie trudno się domyślić, że wspomniane już serduszko symbolizuje nie co innego, jak miłość i przyjaźń, podczas gdy koniczynka ma przywodzić szczęście i powodzenie.

Najczęściej celebrytki są pozłacane, wykonywane ze srebra lub złota. Musicie jednak wiedzieć, że ten rodzaj biżuterii stanowią nie tylko łańcuszki. Można skomponować dla siebie cały zestaw, w którym znajdą się kolczyki i bransoletka a wszystkie zachowane dokładnie w tym samym stylu. Wiele kobiet jednak ma wątpliwości. Rozdarte są głównie panie dojrzałe, które zadają sobie pytanie - czy jest to odpowiedni dla nich rodzaj biżuterii? Czy sięgając po nią nie narażą się na śmieszność?  Tymczasem ten spektakularny sukces celebrytek leży właśnie po stronie ich uniwersalności i idealnego dostosowania się do potrzeb kobiet w każdym wieku. Zostały one bowiem skomponowane dokładnie tak, by nie szufladkowały ich właścicielek. Pasują bowiem jednocześnie młodym dziewczynom jak i dojrzałym poważnym kobietom, które szybko przekonają się, że nawet bardzo delikatna biżuteria może nadać stylizacji niepowtarzalnego charakteru. Jeśli więc kiedykolwiek staniecie przed dylematem - jaki upominek wybrać dla kobiety? To zapewniam Was, że jednym z najtrafniejszych będzie nie co innego jak właśnie celebrytka.


Niezwykle bogata oferta dostępna jest w sklepie internetowym - Modernsilver, który słynie z tego typu biżuterii. Tak, tak moje drogie wiem co mówię. Celebrytka, którą możecie oglądać na mojej szyi, przy okazji tego postu również pochodzi z tego wĺaśnie sklepu. Mój wybór padł na biżuterię, która określona została mianem włoskiego projeku z kolekcji Celebrity Sale. Jest to 42 cm łańcuszek z zawieszką w kształcie pełnego koła, który cechuje prostota i nowoczesny, subtelny design. Wzór ten dostępny jest w wersji pozłacanej lub z rodowanego srebra a więc takiej, na jaką zdecydowałam się ja, gdzie koszt zakupu to zaledwie 19,99.


Dziś po niemal wspólnie spędzonym roku mogę Was zapewnić, że były to pieniądze dobrze zainwestowane. Celebrytka spisuje się naprawdę świetnie. Dzięki temu, że prezentuje się niezwykle stylowo i elegancko, każdej z moich stylizacji niewątpliwie dodaje uroku. Nikomu jednak nie przyjdzie do głowy, to że nie kosztowała ona wiele, ponieważ nawet teraz nie dotknął jej ząb czasu i wygląda jak nowa. Ogromna zasługa leży po stronie kruszcu, z którego została wykonana. Rodowane srebro bowiem charakteryzuje się właśnie znacznie większą wytrzymałością na działanie czynników zewnętrznych i wszelkie uszkodzenia. Gorąco Wam zatem polecam sklep Modernsilver. Znajdziecie tam bogatą ofertę biżuterii, spośród której z pewnością wybierzecie coś dla siebie. Jest to także świetne miejsce, jeśli szukacie wyjątkowego upominku. Każdą wybraną przez Was biżuterię możecie wzbogacić o niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju grawer.

A Wy macie już swoją celebrytkę? Po jaki wzór sięgnęłyście?

*Artykuł sponsorowany

Komentarze

  1. ja mam sporo biżuterii ale rzadko ją zakładam. zazwyczaj dostaję kolczyki, łańcuszki i bransoletki od chłopaka przy jakiejś okazji

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta celebrytka :*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Mnie też się spodobała i po prostu musiałam ją mieć. Pochodzi ze sklepu: https://www.butikperla.pl

      Usuń
  4. Nie noszę łańcuszków. Z biżuterii sięgam jedynie po kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam że tak sie nazywa ten wisiorek ;) też mam swój ale w kształcie koniczynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, przypomniałaś mi o tym, że niedawno poszukiwałam swojej wymarzonej celebrytki. Łańcuszki srebrne z takimi subtelnymi motywami bardzo mi się podobają. Uważam, że świetnie pasują do większości stylizacji i subtelnie podkreślają naszą kobiecość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jane, że mam. ;) W swojej szkatułce mam nawet idealnie pasujące do wisiorka bransoletki celebrytki, które świetnie pasują zarówno do sukienek, jak i cięższych, bardziej rockowych stylizacji.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo subtelna i delikatna biżuteria. W tym tkwi chyba fenomen celebrytek. Interesujący jest motyw nieskończoności np.
    https://esclusiva.pl/naszyjniki-nieskonczonosc. Symbol infiniti jest bardzo modny i posiada wiele znaczeń

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje