Prezent na Dzień Matki - pozłacana bransoletka

W poprzednim poście obiecałam Wam, że dołożę wszelkich starań, by publikować na blogu z większą częstotliwością niż miało to miejsce dotychczas. Nie lubię rzucać słów na wiatr, dlatego już dzisiaj mam dla Was kolejny post, a w nim jeszcze jedną propozycję upominku dla Mamy z okazji zbliżającego się Jej święta. Te z Was, które regularnie zaglądają na mojego bloga z pewnością stwierdzą, że się powtarzam. Temat ten bowiem poruszałam wcale nie tak dawno, bo zaledwie  na początku miesiąca maja, kiedy to pokazywałam Wam przepięknie wykonaną fotoksiążkę.




Nie zaszła tu jednak żadna pomyłka. Działanie to jest jak najbardziej zamierzone, ponieważ fotoksiążka trafiła do Mamy, natychmiast po dostarczeniu jej przez kuriera, na długo przed Dniem Matki. Pomyślałam więc, że ten upominek choć niezwykle oryginalny ale wręczony tak wcześnie,  może przez Mamę nie być utożsamiany z nadchodzącym świętem. Na wszelki wypadek więc postanowiłam mieć jeszcze coś w zanadrzu, co mogłabym wręczyć dokładnie 26 maja.



Długość bransoletki: ok. 20 cm, szerokość bransoletki: 0,3 cm. Wielkość zawieszek: 1-1,5 cm 

Wybór, jak możecie się domyślić, nie należał do najłatwiejszych. Te z Was, które mnie znają, wiedzą że nie lubię oczywistych rozwiązań, co jeszcze dodatkowo komplikuje sprawę. Ilekroć więc decyduję się na zakup upominku dla kogoś szczególnie bliskiego memu sercu, dokładam wszelkich starań, by był on wyjatkowy i niepowtarzalny.

Tym razem zdecydowałam się na kupno biżuterii, której przecież nigdy zbyt wiele. Spośród bogatej oferty  sklepu Murrano, wybrałam przepiękną pozłacaną bransoletkę. Niektóre z Was mogą zarzucić mi, że kupno biżuterii nie jest niczym odkrywczym, zwłaszcza gdy po raz kolejny wracam do miejsca, gdzie już raz kupowałam prezent dla Mamy.



Musicie jednak wiedzieć, że sklep Murrano za każdym razem, kiedy go odwiedzam jest dla mnie niczym niezmierzone morskie odmęty, skrywające mnóstwo nieodkrytych tajemnic. Odnajduję wówczas wiele przepięknych przedmiotów, spośród których niezwykle trudno jest mi coś wybrać. Kiedy jednak podczas ostatniej wizyty w sklepie, natknęłam się na ową bransoletkę, wiedziałam że jest to dokładnie to, czego szukam.


Na pierwszy rzut oka zachwyciła mnie ona swoim pięknem i nowoczesnością.  Kiedy jednak dodatkowo okazało się, że wykonana została z wysokiej jakości stopu miedzi i cynku, a następnie pokryta warstwą złota przy użyciu nowoczesnej technologii, utwierdziłam się tylko w słuszności swojej decyzji.

Patrząc na poprzedni upominek, który kupiłam w sklepie Murrano zyskałam pewność, że i ta bransoletka nieestetycznie się nie odbarwi. Nie wyląduje tym samym na dnie zapomnianego kuferki, lecz posłuży Mamie przez dlugi czas, ciesząc oczy i zachwycając swym pięknem. Mogę więc Was zapewnić, że wszystkie informacje, jakie znajdziecie na stronie sklepu są najprawdziwszą prawdą a nie tanim chwytem marketingowym. Śmiało zatem możecie poczynić zakupy w tym sklepie. Znajdziecie tam nie tylko mnóstwo przepięknych propozycji na upominki dla najbliższych, ale również zyskacie możliwość gustownego zapakowania każdego z nich i personalizacji, przy pomocy graweru.


A czy Wy znacie ofertę sklepu Murrano?  Miałyście okazję robić już w nim zakupy? Jak się Wam podoba mój upominek dla Mamy? A co Wy wręczycie swoim Mamom? Czekacie z tym do 26 mają? A może już Wasze Mamy otrzymały przeznaczone dla nich upominki?


Jeśli jeszcze nie macie upominku dla Waszych Mam to do 27 maja możecie skorzystać z rabatu -10 % na hasło mama18. Rabat obowiązuje na wszystko. Po więcej szczegółów odsyłam Was na stronę sklepu. 

Komentarze

  1. Moja mama nie nosi biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama nosi, więc w Jej przypadku to świetny prezent ☺

      Usuń
  2. Fantastic post!
    Kisses .
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo bogata bransoletka, mam pandorę i bardzo ją lubię w nieco subtelniejszej wersji. fooksiążka to zawsze super pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletka rzeczywiście jest niezwykle okazała, nie mniej jednak w tym tkwi jej urok. Co do foto książki to pomysł bardzo się podoba ☺

      Usuń
  4. Moja mama byłaby nią totalnie zachwycona:)


    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na pastelowy look na moim blogu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  6. Male cudeńko, na pewno sprawi radość! ;*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tego sklepu, piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. biżuteria to zawsze świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem na etapie laurek ze względu na wiek juniora, ale to chyba najbardziej wzruszające dowody miłości :) Mojej mamie podarowałam kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje