Idealny sweter na jesień

Choć rozpoczął się miesiąc październik to dni bywają jeszcze ciepłe i słoneczne. Trzeba jednak liczyć się z tym,  że poranki i wieczory mogą przyprawić nas o gęsią skórkę, za przyczyną niskich temperatur. Nie wyobrażam sobie bym mogła wówczas wyjść z domu bez jednego z moich ulubionych sweterków,  które mają być nie tylko ciekawym uzupełnieniem stylizacji ale przede wszystkim chronić przed chłodem.

Torba - Big Star Jeans, Apaszka - h&m, Sweter: Allegro, Reserved.
Pomyślałam sobie zatem, że  przy okazji tego posta pokaże Wam moich sweterkowych faworytów. Przekonacie się wówczas jak niewiele trzeba, by stworzyć całkiem przyjemną dla oka stylizacje, używając wyłącznie tego, co znajduje się w Waszej szafie. Każda z Was przecież posiada nie jedną, lecz kilka par jeansów czy sportowe obuwie. Jeśli więc przypadną Wam one do gustu, bez problemu będziecie mogły stworzyć coś w podobnym stylu.



Moim numerem jeden w dzisiejszym poście, bez wątpienia jest szary sweter z lśniącymi cekinami z kolekcji Reserved. Choć wydawało mi się,  że jest on ze mną od niedawna to właśnie stuknęło mu ponad pięć lat. Jeszcze do zeszłego roku, czekał w szafie na nadejście magicznego miesiąca grudnia, przez co nadal  wygląda świetnie i nie mam obaw, by go włożyć. W tym roku jednak pomyślałam, że pora nieco ożywić swoje jesiennne stylizacje, a przy tym jeszcze cieszyć się jego ciepłem. Sezon na ten sweter zatem uważam za otwarty. Fantastycznie się to nosi w połączeniu z jeansami, sportowym obuwiem i jedną z moich ulubionych apaszek.

Buty - Lacoste, Spodnie - Big Star Jeans 
Drugi sweterek kupiłam dość dawno, bo ponad trzy lata temu na Allegro. Pamiętam, że początkowo zdecydowałam o kupnie egzemplarza w szarym kolorze. Niestety sytuacja zmusiła mnie do zmiany decyzji i tak mając do wyboru dwa warianty kolorystyczne - biel i czerń - wbrew oczekiwaniom wybrałam ten kolor, którego nikt się nie spodziewał. 



Pytana o powody swojej, takiej a nie innej decyzji z uśmiechem odpowiadam, że to zasługa tych uroczych kokardek, umieszczonych na plecach. Na pierwszy rzut oka więc sweter robi wrażenie prostego i minimalistycznego. Jest to zatem propozycja idealna dla kogoś takiego jak ja, kto nie lubi wyróżniać się z tłumu ale chce mieć w zanadrzu coś, co jak to mówią doda stylizacji smaczku. A ten sweter właśnie taki jest. Choć śmiało mogłabym nosić go niemal o każdej porze roku, to jednak najczęściej sięgam po niego jesienią i zimą. Najczęściej zestawiam go z jeansami i obuwiem sportowym, choć równie dobrze wygląda z legginsami i wysokimi kozakami. Jak więc widzicie, naprawdę niewiele trzeba bym czuła się w nim komfortowo.


A Wy macie swoje ulubione sweterki, które mimo upływu czasu nadal dzielnie Wam służą? Jak podobają się Wam moje dwa dzisiejsze sweterki? W jakich rodzajach sweterków Wy gustujecie ?

Komentarze

  1. pięknie wyglądasz! :) Ja na swetry poluję w secondhandach, kupuję np 100% kaszmirowe i wełniane za grosze, gdzie w sklepie to koszt 300-500zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sweterki. Często bym je zakładała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takiej pięknej kobiece każdy sweter wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jesienią noszę wyłącznie szarości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już czas szykować jesienną garderobę, niby jeszcze słonecznie i cieplutko, to nie wiadomo jaka pogoda może być za chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie Ci w tych sweterkach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesienią dobrze postawić na wygodny sweter :D Mój ulubiony sweter jest wiekowy i jest ze mną już przeszło 15 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny sweterek taki ulubiony miałam ale mama mi wyrzuciła ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie na razie jest lato jednak też uwielbiam sweterki i kardigany

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten drugi sweterek bardzo mi się spodobał :)
    Nie przepadam za jesienią. Swój ulubiony sweter kupiłam dopiero w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciepły sweter to moje must have na jesień ;D

    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na post ze zdjęciami z bajecznego Zakynthos WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Milutki i cieplutki sweter to podstawa:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam słabość do sweterków :) Lubię całkiem proste oraz jakieś posiadające ładny splot. Egzemplarze pokazane przez Ciebie bardzo mi się podobają! Niby proste, ale delikatne dodatki sprawiają, że wpadają w oko.
    Kokardki na białym swetrze wyglądają bardzo uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie sweterki to must have na jesień, zwłaszcza gdy za oknem tak deszczowo jak dzisiaj:)
    Pozdrawiam, zapraszam do Esclusiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż musiałam zajrzeć i oblukać Twoje ombre - jest fantastycznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺ mnie też podoba się bardziej niż dotychczasowa czerń ☺

      Usuń
  16. Uwielbiam sweterki jesienią:) I mam ich aż nadmiar. Szary mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ogromne, cieplutkie swetry :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam jesień za swetry! Im większy i im cieplejszy tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie sweter to zdecydowanie must have!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje