Makijaż dnia. Jakich kosmetyków używam?

Moja praca jak już niejednokrotnie wspominałam nie narzuca mi sztywnych reguł, jeśli chodzi o makijaż. Mimo to staram się by w większości był on naturalny, zrównoważony i nie przerysowany. Nie ukrywam jednak, że czasem lubię nieco go urozmaicić. Pomyślałam sobie zatem, że w dzisiejszym poście pokażę Wam nie tylko mój ostatni makijaż ale również zdradzę, po jakie kosmetyki sięgnęłam wykonując go. Zanim jednak to nastąpi, pozwólcie że się Wam do czegoś przyznam. Choć długo sama przed sobą nie chciałam się do tego przyznać, dziś mogę z pełną świadomością powiedzieć, że tak, jestem uzależniona od makijażu. Nie wyobrażam sobie bym mogła wyjść bez niego z domu.


Nie zawsze jednak mam wystarczająco dużo czasu, by był on tak pracochłonny i czasochłonny, dlatego ograniczam się wówczas do zaledwie kilku kosmetyków. Jeśli w tej chwili miałabym wybrać te trzy główne, bez których nie wyobrażam sobie wyjścia z domu, to bez chwili zastanowienia wymieniłabym podkład, pomadę do brwi oraz tusz do rzęs. Pozwalają mi one czuć się dobrze i na tyle pewnie, bym nie wstydziła się otworzyć drzwi listonoszowi.



W moim dzisiejszym makijażu standardowo postawiłam na naturalną kolorystykę. Nie stało się to przypadkowo. Kocham bowiem beże, brązy oraz przeróżne odcienie różu. Tymczasem pora zdradzić Wam po jakie kosmetyki sięgnęłam. Wszystkie zastosowane przeze mnie produkty znajdziecie poniżej. Zapraszam.



Baza pod makijaż:Luminous Finish Rozświetlająca baza pod makijaż Golden Rose
Podkład: Wake Me Up 100 IVORY Rimmel
Korektor: True Colour Avon
Puder sypki: Loose Powder Banana Wibo
Róż: Podwójny róż Ms. Perfect 01 Bell
Bronzer: Pecan nut Neauty Minerals
Rozświetlacz: wegański rozświetlacz 01 iuno cosmetics
Baza pod cienie: Wibo
Cienie do powiek: Paleta Cocoa Blend Zoeva, Foliowy cień do powiek 304 Copper Paese
Pomada do brwi: Black Brown Wibo
Tusz do rzęs: Wonder Fully Real 003 Extreme Black Rimmel
Eyliner: Lovely Black 
Kredka do oczu: Eye Max Precision Black Eveline
Kredka do ust Max Intense Colour 23 Rose Nude
Pomadka do ust: OH MY LIPS Matowa pomadka w płynie Sweet Lips 04 Eveline

Komentarze

  1. Pięknie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :) mój dzienny makijaż zachowany jest w bardzo podobnej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie super :) Delikatnie ale wszystko jest ładnie podkreślone. Pomadka bardzo ładnie wygląda niby matowa ale usta nie wyglądają sucho. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny makijaż, kiedyś używałam podkładu Wake Me Up w tym samym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  5. My another blog is www.gulsahworld.com. I will be happy if you follow my new blog .Kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż <3.
    Cocoa Blend od Zoevy ma bardzo dobrze skomponowaną kolorystykę:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż <3 Trzymam puder od loose:3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pasuje Ci ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bije od Ciebie blask :) Super ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje