Podpaski Always Infinity z technologią inteligentnej pianki SmartFoam

Te z Was, które regularnie odwiedzają mój profil na Instagramie z pewnością wiedzą, że udało  mi się zakwalifikować do testów  Always Infinity, pierwszych na świecie podpasek z technologią inteligentnej pianki SmartFoam. W ramach akcji organizowanej przez trnd, otrzymałam 3 opakowania podpasek Always Infinity, po 12 sztuk w każdym. Jedno z nich przeznaczone było dla mnie, dwa pozostałe miałam rozdać  koleżankom, wręczając im po 2 sztuki. 


Dla mnie jak i większości moich koleżanek, te podpaski były zupełną nowością a dzięki akcji mogłyśmy je wypróbować. Dużym zaskoczeniem dla mnie był już sam wygląd opakowania. Stosując podpaski, dostaje je na ogół opakowane w miękką folię. Tu tymczasem gustowne tekturowe pudełeczko, a w nim 12 osobno pakowanych podpasek. Dla mnie jest to wręcz idealne rozwiązanie i gwarancja higieny. Bez obaw mogę je schować do torebki i mieć w każdej chwili pod ręką.

Udział w projekcie Always Infinity był dla mnie i moich koleżanek świetną okazją do rozmów, na tematy które jeszcze kilka lat wcześniej były tabu.  Podczas rozmów o produkcie niemal wszystkie jednogłośnie twierdziłyśmy, że podczas tych dni chcemy czuć się komfortowo. Zależy nam, by stosowane przez nas podpaski były "niewidzialne" a jednocześnie cienkie, chłonne i zapewniające uczucie świeżości. 


Pierwsza na świecie podpaska z technologią inteligentnej pianki SmartFoam 


Dzięki podpaskom Always Infinity jest to możliwe, ponieważ wyposażone zostały w skrzydełka i technologię inteligentnej pianki SmartFoam. Dopasowują się one do ruchów ciała, nie odkształcają i w 100 % chronią przed przeciekaniem. Sprawiają, że każda z nas poczuje się wygodnie i pewnie, nawet wtedy gdy będzie w ruchu.


Podpaski Always Infinity, choć są cienkie wchłaniają nawet 10 razy więcej cieczy niż same ważą, za sprawą mikrokanalików, doprowadzających płyn i chroniących przed przeciekaniem. Stosując je każda z nas zyskuje gwarancję długotrwałej ochrony. 

Wiele z moich koleżanek otrzymując ode mnie podpaski Always Infinity zadawało mi pytanie o to, co je wyróżnia. Miałam wówczas okazję poinformować je, że te podpaski w przeciwieństwie do innych mają inteligentną piankę SmartFoam, która jest wynikiem opracowanej przez Always innowacyjnej technologii. Pianka ta jest niezwykle miękka, dzieki czemu podpaski dopasowują się do kształtu ciała, pozwalając w pełni korzystać z życia nawet w te dni. 


Nie czujesz, że ją masz. Wiesz, że Cię chroni.


Wchłaniają 10 x więcej niż same ważą za sprawą warstwowej struktury i mikrokanalików, szybko odprowadzając płyn z powierzchni podpaski i zatrzymując go w jej wnętrzu. Mikrokanaliki jednak nie tylko pomagają wchłaniać ciecz, lecz również sprawiają, że podpaski dopasowują się do ciała, co jest kluczowe przy zapewnieniu skutecznej ochrony. Nie od dziś bowiem wiadomo, że podpaski które dobrze dopasowują się do ciała, lepiej wchłaniają płyn, skutecznie chronią i daja poczucie komfortu.   

Każda kobieta powinna ich spróbować i przekonać się jak sobie radzą w te trudne dni. Ja mogę Wam powiedzieć, że było całkiem nieźle. Zero przykrych niespodzianek w postaci podrażnień, uporczywych plam czy otarć. Mogę więc stwierdzić, że okres minął mi niemal niezauważony.  Jako, że wypadły tak zaskakująco dobrze z pewnością do nich wrócę, ale dopiero wówczas kiedy ich cena nieco spadnie. 19,99 za 12 sztuk to jak dla mnie trochę zbyt dużo.  

A Wy znacie podpaski Always Infinity? Kto jeszcze miał okazję testować? Jak je oceniacie? Przypadły Wam do gustu? 

Komentarze

  1. wypróbuję, tych jeszcze nie miałam, latem bardzo często sięgam też po tampony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też, ale czasem dla odmiany sięgam też po podpaski :)

      Usuń
  2. Cena jest dość wysoka ale muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam. Dla mnie każde podpaski są wygodne ;)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena nie mała, ale sądzę, że i tak warto wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam ich ;) i w sumie zawsze sięgam po Bell z przyzywczajenia, ale z ciekawości sprawdzę chętnie tę mądrą piankę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety ich nie moge uzywac bo mnie uczulaja:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście cena mogłaby być niższa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za podpaskami tej firmy czesto mnie uczulaja:(

    Buziaki:*

    Zapraszam cię na nowy letni post :)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. mi nie udało się załapać do projektu, ale i tak je kupię by wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje