#INSTAGRAM MIX - LIPIEC

Drogie moje, na wielu Waszych blogach mam okazję oglądać zdjęcia, pochodzące z INSTAGRAMA. Niejednokrotnie już w komentarzach pisałam, że uwielbiam takie posty, dlatego postanowiłam na łamach mojego własnego również zapoczątkować tego typu serię. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i chętnie będziecie zaglądały nie tylko tutaj ale także i na mój profil na INSTAGRAMIE.


Miło przecież czasem usiąść z smartfonem lub przed monitorem komputera i wrócić do tych wszystkich chwil, które udało nam się uwiecznić w kadrze aparatu.  Jako, że jest to pierwszy z tej serii skoncentrowałam się jedynie na minionym miesiącu - a więc lipcu, który upłynął mi niesłychanie szybko. Mimo to udało mi się uchwycić go w kilku a nawet powiedziałabym kilkunastu zdjęciach. Jeśli zatem jesteście ciekawe, co się w tym czasie u mnie działo to gorąco Was zapraszam do oglądania.



Róże- moje ulubione kwiaty/ Jeden z moich ulubieńców/
 Przygotowanie do makijażu w stylu PIN UP ( Pisałam o nim tutaj) 


Kosmetyków ciąg dalszy/ Przesyłka od marki NIVEA


Testowanie czas zacząć / Pyszna sałatka / Wygrana w konkursie na Zblogowani / Kosmetyki Nivea


Degustacja pysznych kotlecików buraczkowych z kaszy jaglanej wg przepisu Małgorzaty Kijowskiej z bloga Daylicooking ( Pisałam o tym tutaj) / 
Dobre musli nie jest złe :) / Lech Ice Mojito - Test me too


Styling/ Pokemon Go / Lech Ice Mojito - degustacja :) 


Moja skromna osoba :) / PRISMA / Niespodzianka od NIVEA


Relaks z NIVEA / Seria do włosów farbowanych - NIVEA/
 Lekki krem odżywczy - NIVEA/ Szampon i odżywka Color Care & Protect - NIVEA


Flowers .../ Akcja regeneracja :) / Konkurs na Zblogowani


Storczyk w odcieniu blue / Smoothie bananowe / Dieta

Follow me on instagram @magda_bloguje

https://www.instagram.com/magda_bloguje/

Komentarze

  1. I tu pokemony :D fajny mix;d
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle ciekawych znanych i mniej znanych kosmetyków :) i ... są pokemony ;p świetne zdjęcia ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja lubię takie posty:D a instagram to już w ogóle pochłonął mnie całkowicie;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix :) I pokemony widzę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile dodajesz w ciągu miesiąca :D Ja to z 3-4 zdjęcia tylko. Ale bardzo fajny mix.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjećia, dziś mam taką warzywną zupkę. Lech Ice Mojito to mój ulubiony letni napój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. lech mojito bardzo mi smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje