Nivea Volume Care - recenzja produktów

Drogie moje, nie tak dawno temu pisałam Wam tutaj o tym, że po raz kolejny odwiedził mnie kurier, dostarczając przesyłkę od marki Nivea. ( Jeśli jeszcze nie widziałyście zawartości pudełka to post o nim znajdziecie tutaj ). Dałam sobie kilka dni na wypróbowanie i dziś już mogę Wam opowiedzieć o nich nieco więcej. Jeśli więc jesteście ciekawe, jak się sprawdziły zapraszam do czytania.


Ostatnio niesłabnącą popularnością w makijażu jak również i we fryzjerstwie cieszy się jak najbardziej naturalny efekt. Kobietom zależy na tym, by ich fryzury wyglądały pięknie a ich objętość utrzymywała się przez cały dzień. Najnowsze trendy ukazują więc jak ułożyć włosy w sposób prosty, łatwy i bez konieczności stosowania mnóstwa kosmetyków. Rezultatem są włosy zmierzwione, potargane, z lekkimi falami, które jednocześnie są zadbane i lśniące. Marka Nivea wyszła na przeciw oczekiwaniom swoich klientek i przygotowała nową linię Volume Care, z którą "możesz podwoić objętość swoich włosów. Jej unikatowa formuła sprawia, że włosy są uniesione już od nasady i wyglądają naturalnie". W jej skład wchodzi aż cztery produkty - szampon, odżywka, pianka oraz lakier do włosów. Ja przy okazji dzisiejszego posta zaprezentuję Wam trzy z nich. Wszystkie za wyjątkiem pianki.



ZACHWYCAJ PODWÓJNĄ OBJĘTOŚCIĄ

Te z Was, które miały okazję stosować kosmetyki Nivea z pewnością wiedzą, że znajdują się one w charakterystycznych dla marki niebieskich opakowaniach z logo i grafiką, która zmienia się w zależności od rodzaju linii. 

Szampon do włosów Nivea Volume Care


Informacje ze strony producenta: 

Pielęgnuje, widocznie zwiększa objętość i nie obciąża włosów dzięki innowacyjnej formule z Nutri - Esencją i ekstraktowi z bambusa. Linia przeznaczona dla włosów cienkich, pozbawionych objętości.

DZIAŁANIE

Szampon NIVEA Volume Care z ekstraktem z bambusa - dla wyjątkowej objętości i gładkich w dotyku włosów: 

Pielęgnuje nie obciążając włosów

Wzmacnia włosy i nadaje zauważalną objętość

Chroni włosy ułatwiając ich rozczesywanie 

Rekomendowana cena detaliczna 9,99 zł/250 ml; 13,49 zł/400 ml

Sposób użycia: Nanieś szampon na wilgotne włosy, delikatnie wmasuj, a następnie spłucz.

Składniki: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lanolin Alcohol ( Eucerit ), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Bambusa Vulgaris Shoot Extract, Polyquaternium - 10, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Citronellol, Parfum. 

NIVEA PIELĘGNUJE PIĘKNO WŁOSÓW


Szampon, który otrzymałam do testów znajduje się w 250 ml, niebieskim opakowaniu z logo marki. Otwarcie wieczka choć na chwilę sprawia, że wokół roznosi się przyjemny, świeży zapach. Prawdziwym zaskoczeniem dla niektórych z Was może być to, że produkt ten nie posiada perłowej barwy, jak to bywa w przypadku produktów Nivea a jest przeźroczysty o lekko płynnej konsystencji. 
Produkt naprawdę dobrze się pieni. Nie potrzeba go dużo do dokładnego oczyszczenia włosów. Kosmetyk nie obciąża włosów i ich nie plącze. Samo mycie jest bardzo przyjemne, ponieważ szampon ma piękny, świeży zapach. Szampon sprawia że włosy są przyjemne i gładkie w dotyku. Producent informuje, że szampon nadaje zauważalną objętość. Trudno jest mi jednoznacznie odnieść się do tego stwierdzenia. Powód jest prosty - moje włosy ostatnio poddane były zabiegowi stylingu, dzięki któremu zyskały trochę objętości, dlatego trudno jest mi zaobserwować efekt, choć myślę że w niewielkim stopniu może go potęgować. ( O samym zabiegu pisałam tutaj )Szampon ten jako jeden z nielicznych nie powoduje plątania moich włosów, a rozczesywanie ich nawet przy użyciu palców nie nastręcza najmniejszych kłopotów. Jeśli więc poszukujecie pięknie pachnącego szamponu, który świetnie oczyszcza i nie plącze włosów a na własnej skórze ( a właściwie włosach ) chcecie przekonać się o tym czy doda objętości to ten produkt jest dla Was. Kupicie go w każdej drogerii (np Rossmann, Natura) lub w sklepach internetowych w atrakcyjnej, niskiej cenie. 

Odżywka Nivea Volume Care


Informacje ze strony producenta:

Pielęgnuje, widocznie zwiększa objętość i nie obciąża włosów dzięki innowacyjnej formule z Nutri - Esencją i ekstraktowi z bambusa. Linia przeznaczona dla włosów cienkich, pozbawionych objętości.

DZIAŁANIE

Odżywka NIVEA Volume Care z ekstraktem z bambusa - dla wyjątkowej objętości i gładkich w dotyku włosów:

Pielęgnuje nie obciążając włosów

Wzmacnia włosy i nadaje zauważalną objętość 

Chroni włosy ułatwiając ich rozczesywanie

Rekomendowana cena detaliczna: 9,99 zł/ 200 ml

Sposób użycia: Po umyciu włosów szamponem delikatnie wmasuj odżywkę w mokre włosy. Następnie dokładnie spłucz. 

Składniki: Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Lanolin Alcohol (Eucerit), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Bambusa Vulgaris Shoot Extract, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Lactic Acid, Coco - Betaine, Trideceth-6, Sodium Chloride, Trideceth-12, C12-15 Pareth - 3, Cocamidopropyl Betaine, Citric Acid, Propylene Glycol, PotassiumSorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Benzyl Alcohol, Citronellol, Parfum.82703.760.AB.02


Opakowanie odżywki Nivea zachowane zostało w takich samych barwach jak to należące do szamponu. W przeciwieństwie do niego odżywka dostępna jest tylko w wersji 200 ml. Produkt ma intensywny, wyrazisty zapach, który współgra z szamponem. Przed użyciem odżywki miałam pewne obawy, czy nie obciąży ona moich włosów dając zupełnie inny efekt od oczekiwanego. Szybko się okazało, że odżywka świetnie spełnia swoją rolę. Włosy nie są obciążone, łatwo się rozczesują a przy tym pięknie pachną. Jeśli chodzi o efekt dodatkowej objętości to moje doświadczenia są podobne jak w przypadku szamponu. Myślę że w niewielkim stopniu potęguje, utrzymujący się na moich włosach styling. Odżywka jest łatwo dostępna (drogerie stacjonarne i internetowe) i możecie kupić ją w niskiej cenie. 

Lakier do włosów Volume Care


Informacje ze strony producenta:

Podwójna objętość i 24h utrwalenia. Linia przeznaczona dla włosów cienkich, pozbawionych objętości.

DZIAŁANIE

Lakier NIVEA Volume Care dla podwójnej objętości i bardzo mocnego utrwalenia:

Pielęgnuje i nie wysusza włosów

Wzmacnia włosy dodając im objętości i zapewniając utrwalenie do 24h

Chroni włosy i nie skleja ich

Sposób użycia: W celu utrwalenia fryzury rozpyl lakier równomiernie na włosach z odległości około 30 cm.


Składniki: Alcohol Denat., Butane, Isobutane, Propane, Octylacrylamide / Acrylates / Butylaminoethhyl Methacrylate Copolymer, Aqua, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Bambusa Vulgaris Shoot Extract, Panthenol, Niacinamide, Benzophenone-4, PEG-12 Dimethicone, Propylene Glycol, Glycerin PEG - 40 Hydrogenated Castor Oil, Aminomethyl Propanol, Linalool, Citronellol, Geraniol, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Amyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.

Rekomendowana cena detaliczna 14,29 zł/250 ml


Na sam koniec pozostał mi lakier do włosów. Produkt znajduje się w 250 ml, metalicznym opakowaniu, charakterystycznym dla marki Nivea. Aplikacja kosmetyku jest niezwykle prosta. Polega na rozpyleniu go na włosy z odległości 30 cm. Podczas niej daje się wyczuć przyjemny zapach. Kosmetyk nie powoduje sklejania włosów ani efektu kasku, którego tak nie lubię. Korzystam z niego niemal codziennie. Sprawdza się u mnie idealnie, ponieważ zapewnia odpowiednie utrwalenie i naturalny wygląd mojej fryzury. Pasma moich włosów nie są przesuszone ani nie przypominają w dotyku siana. Produkt podobnie jak dwa poprzednie dostępny jest w drogeriach stacjonarnych i internetowych w atrakcyjnej cenie.


Wszystkie z tych produktów w moim mniemaniu spisały się bardzo dobrze. Nie oczekiwałam od nich spektakularnej objętości, ale na moich włosach poddanych stylingowi dobry miesiąc temu spisał się w zadowalający sposób. Każda z nas jednak jest inna. Zachęcam Was więc do wypróbowania tej serii, jeśli borykacie się z problemem włosów cienkich i pozbawionych objętości. 

Poznałyście już tę serię kosmetyków do włosów? 
Przypadły Wam do gustu? 

Komentarze

  1. Kilka lat temu używałam tego lakieru, ale nie wspominam go dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewna, że to był ten sam produkt? Ja jestem z niego zadowolona.

      Usuń
  2. Najbardziej zainteresowała mnie odżywka , nie używam szamponów z sls i produktów do stylizacji włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię tą odżywkę, tania i fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę koniecznie wypróbować wszystkie z tych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nivea nigdy mnie nie zawodzi :) bardzo lubię tę markę

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi nivea do włosów tak nieszczególnie służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja teraz używam serię volume ale z gosh'a
    nivea miałam raz w ostatnim czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię i chwalę sobie produkty Nivea, obecnie odżywam szampon i odżywkę Repair&Targeted Care. Jeśli chodzi o piankę, miałam chyba kiedyś podobną jednakże moje włosy pianek nie lubią i zrezygnowałam! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wrażenie, że ta seria od dawna była dostępna w drogeriach. Ja od lat chyba nie używałam, żadnych produktów Nivea, nie tyle z przekonań co zwyczajnie ciągle przyciągają mnie inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten zestaw, choć ja raczej szukam odwrotnego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tą markę, ale ich produkty do włosów (przynajmniej dawniej) się u mnie nie sprawdzały. Mam na myśli szampony i produkty pielęgnacyjne. Ciekawe czy teraz byłoby inaczej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje